پنج‌شنبه 3 آبان 1403

مقایسه بین دو ستاره اشتباه است / رئال مادرید می‌داند: امباپه رونالدوی دوم نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مقایسه بین دو ستاره اشتباه است / رئال مادرید می‌داند: امباپه رونالدوی دوم نیست!

نیویورک تایمز به نقل از یکی از منابع خود در باشگاه رئال مادرید مدعی شد که این باشگاه انتظار ندارد کیلیان امباپه، کریستیان رونالدوی دوم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، از یکی دو سال پیش که زمزمه جدی شدن علاقه فلورنتینو پرز به جذب کیلیان امباپه مطرح بود همه هواداران رئال مادرید برای این ستاره فرانسوی یک رویا در سر داشتند: تبدیل شدن امباپه به ابرستاره‌ای در حد کریستیانو رونالدو.

به درازا کشیدن انتقال امباپه باعث شده بود بسیاری از هواداران از او دلگیر شوند. ولی پرز دست بردار نبود و بالاخره امسال تابستان توانست پاری سن ژرمن و الخلیفی را شکست داده و امباپه را راهی مادرید کند.

از روز رسمی شدن قرارداد کیلیان امباپه دل همه رئالی‌ها با او صاف شده بود و همه منتظر بودند شاهد درخشش فوری این ستاره باشند. اما اوضاع طبق انتظار پیش نرفت و کم کم صداهایی از گوشه و کنار شنیده می‌شود که امباپه آنطور که فکر می‌کردیم نبود.

امباپه با اینکه در اولین بازی رسمی‌اش برای رئال در سوپرجام اروپا گلزنی کرد ولی بعد در سه بازی اول فصل لالیگا موفق به گلزنی نشد و تنها سایه‌ای از امباپه‌ای که هواداران انتظار داشتند را به نمایش گذاشت. او البته در بازی مقابل رئال بتیس بالاخره برای رئال در لیگ گلزنی کرد.

با اینحال عملکرد ضعیف او در فیفا دی سپتامبر در تیم ملی فرانسه باعث شده برخی این سوال را بپرسند که آیا امباپه وارد یک دوره افت شده است؟

روزنامه نیویورک‌تایمز امروز در گزارشی مدعی شد با یکی از منابع خود در باشگاه رئال مادرید درباره امباپه صحبت کرده تا نظر باشگاه درباره امباپه را جویا شود.

این منبع که نامش فاش نشده به نیویورک تایمز گفت:" در این مدت همه چیز درباره امباپه عالی بوده؟ نه. ولی اینجا هیچ تراژدی‌ای اتفاق نیفتاده. ما در رئال نگرانیم؟ نه. انتظار ما همین بود چون کیلیان دارد با تیم سازگار می‌شود. او سعی دارد جایش را در رئال پیدا کند. خیلی‌ها می‌گویند امباپه باید مثل رونالدو باشد. من شخصا فکر می‌کردم او خیلی مغرور باشد ولی اصلا اینطور نیست. شخصیت رونالدو با امباپه خیلی فرق دارد. رئال مادرید و مدیریت ارشد باشگاه هیچوقت انتظار نداشت امباپه رونالدوی دوم باشد. این دو با هم کاملا تفاوت دارند. پس ما چون انتظارمان منطقی بود الان نه نگران هستیم و نه فکر می‌کنیم فاجعه رخ داده است".

مقایسه بین دو ستاره اشتباه است / رئال مادرید می‌داند: امباپه رونالدوی دوم نیست! 2
مقایسه بین دو ستاره اشتباه است / رئال مادرید می‌داند: امباپه رونالدوی دوم نیست! 3