شنبه 29 اردیبهشت 1403

مقصد این ستاره پاری سن ژرمن مشخص شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مقصد این ستاره پاری سن ژرمن مشخص شد

لئاندرو پاردس، بازیکن پاری سن ژرمن، در آستانه انتقال به گالاتاسرای ترکیه قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، طبق گزارش‌ها، باشگاه ترکیه‌ای گالاتاسرای در حال نزدیک شدن به توافق با پاری سن ژرمن است و روی قراردادی به ارزش 6 میلیون یورو طرفین درحال مذاکره هستند.

با این حال، در حالی که به نظر می‌رسد دو باشگاه در حال نزدیک شدن به توافق هستند، پارادس هنوز با گالاتاسرای به توافق شخصی دست پیدا نکرده است.

اینطور گزارش شده است که مذاکرات بین پاردس و تیم ترکیه‌ای همچنان ادامه دارد. در همین حال گالاتاسرای تنها مشتری بازیکن آرژانتینی نیست و باشگاه رم نیز شرایط جذب او را دنبال می‌کند.

پاری سن ژرمن باوجود اینکه پاردس تا 2024 با این باشگاه قرارداد دارد به دنبال فروش بازیکن آرژانتینی است. پاردس فصل گذشته هم به عنوان بازیکن قرضی در یوونتوس حضور داشت.

او فصل پیش در یوونتوس 39 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد. با این حال یوونتوس در پایان فصل از فعال کردن گزینه خرید دائمی 22 میلیون یورویی این بازیکن خودداری کرد.

پاردس با پذیرفتن پیشنهاد گالاتاسرای به مائورو ایکاردی، بازیکن آرژانتینی سابق پاری سن ژرمن، ملحق می‌شود. گالا در تابستان امسال همچنین ویلفرد زاها، سدریک باکامبو، آنخلینیو، خلیل درویش اوغلو و کان آیهان را به خدمت گرفته بود.

مقصد این ستاره پاری سن ژرمن مشخص شد 2