جمعه 14 اردیبهشت 1403

مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!

ناچو، کاپیتان رئال مادرید، قصد دارد فصل آینده به رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا ملحق شود.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید و انتظار می‌رود که این بازیکن پس از سال‌ها حضور در این باشگاه از جمع آنها جدا شود تا تجربه جدیدی را در طول دوران فوتبالش به دست آورد.

مدیران این باشگاه تابستان گذشته تصمیم گرفتند که قرارداد کاپیتان تیم را برای یک فصل دیگر هم تمدید کنند و گفته شده بود که مایل هستند در این فصل هم پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به او ارائه کند اما به نظر نمی‌رسد که این بازیکن تصمیمی برای پذیرفتن پیشنهاد داشته باشد.

کاپیتان رئال مادرید از شرایطی که در این تیم دارد راضی نیست و به دنبال این است که فرصت بیشتری برای حضور در میدان به دست آورد و به همین دلیل روزنامه مارکا خبر داده است خبر داده است که مقصد نهایی او پس از جدایی از رئال مادرید حضور در لیگ فوتبال آمریکا خواهد بود.

هرچند در حال حاضر تمام تمرکز ناچو روی دیدارهای باقی مانده رئال مادرید است چون دوست دارد که بهترین شکل ممکن از این باشگاه جدا شود اما هیچ برنامه‌ای برای ادامه حضور در لالیگا ندارد و به احتمال زیاد راهی آمریکا خواهد شد و در کنار بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی و سرخیو بوسکتس به فوتبالش ادامه دهد.

مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی! 2