یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ملوان با تارتار منظم بازی می‌کند / نویدکیا: از بازیکنان بابت سفر با اتوبوس ممنونم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ملوان با تارتار منظم بازی می‌کند / نویدکیا: از بازیکنان بابت سفر با اتوبوس ممنونم

سرمربی مس رفسنجان اعلام کرد که شاگردانش محدودیت ها را تحمل کرده و با اتوبوس راهی انزلی شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا که به علت سفر زمینی به انزلی نتوانست در نشست خبری قبل از دیدار با ملوان حضور پیدا کند، گفت: پرواز ما لغو شد و باشگاه هم نتوانست پرواز دیگری هماهنگ کند. متاسفانه با اتوبوس 6 ساعت در راه بودیم و به نشست خبری نرسیدیم که به این دلیل عذرخواهی می‌کنم.

او درباره مسابقه با ملوان عنوان کرد: با تیم خوب ملوان بازی داریم. مهدی تارتار تیم خوب و منظمی درست کرده که نتایج درخشانی گرفته و رتبه خیلی خوبی دارند. فردا بازی خیلی سختی داریم و باید خیلی منضبط بازی کنیم. بازی نیست که بتوانیم به راحتی امتیاز بگیریم و به خاطرش باید خیلی تلاش کنیم.

سرمربی مس با اشاره به سفر زمینی تیمش به انزلی تاکید کرد: به خاطر اتفاقاتی که افتاد و بازیکنانم درک می‌کنند، باید از آن‌ها تشکر کنم. خیلی با احترام به این موضوع نگاه کردند. باید با اتوبوس می‌آمدیم و بعد از بازی هم دوباره باید با اتوبوس برگردیم. روز بعد از بازی باید به کرمان پرواز کنیم و از آنجا به رفسنجان برویم. برنامه فشرده و سختی داریم. باید از بازیکنان تشکر کنم که درک می‌کنند و سعی دارند به تیم کمک کنند.

نویدکیا در پایان افزود: می‌دانیم ملوان تیم خیلی خوبی است. تارتار تیم خیلی منظمی دارد که این مساله کار را برای همه سخت می‌کند. امیدوارم بازی خیلی خوبی بشود. چون هواداران ملوان همیشه در استادیوم هستند و این تیم را تشویق می‌کنند. دلم می‌خواهد هرکسی به استادیوم می‌آید از یک بازی زیبا لذت ببرد و در کنار این اتفاق بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

ملوان با تارتار منظم بازی می‌کند / نویدکیا: از بازیکنان بابت سفر با اتوبوس ممنونم 2