شنبه 29 اردیبهشت 1403

ملکه بریتانیا

ملکه بریتانیا

وب‌گاه عصر ایران

عناصر شگفت‌آور خبر / عکس آن قدر زیاد است که نمی‌دانی بر کدام درنگ کنی. نام: حمزه یوسف؛ پدر، اهل پاکستان و مادر کنیایی که 60 سال پیش به این سرزمین کوچیدند و در مقام نخست‌وزیر اسکاتلند در حال نماز به عنوان مهم‌ترین نشانه مسلمانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران نوشت: رگِ مظلومانه مهسا چنان احساسات عمومی را تحریک کرد که در پی آن شاهد چند ماه التهاب بودیم.

وب‌گاه عصر ایران

بی‌گمان مهم‌ترین خبر شهریور 1401 خورشیدی از حیث اثرگذاری و بسامد که در عین حال، یک نقطه عطف به حساب می‌آید خبر درگذشت مهسا (ژینا) امینی در مقر پلیس امنیت اخلاقی (‌کمیته وزرا - گشت ارشاد) است که فارغ از علت مرگ افکار عمومی را از این نظر جریحه‌دار کرد که دختر زیبای مسافر و غریب در تهران را چرا باید ون گشت ارشاد با خود به آن محل ببرد؟ سابقه رفتار تحقیر آمیز گشت ارشاد با زنان و دختران ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس قوانین فدرال در امریکا، وزارت خارجه باید هدایای دریافت شده از سوی مسوولان ارشد را اگر قیمت آنها بیش از 415 دلار باشد؛ اعلام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سعید اشناب در یادداشتی که در فضای مجازی منتشر کرد نقل به مضمون چنین نوشت: «انتخاب سرافراز به‌عنوان رئیس صداوسیما برای همه دلسوزان نظام خوش‌آیند و امیدآفرین بود اما ضعف‌های ظاهراً کوچک شخصیتی که جز نزدیکان کسی حسش نمی‌کرد، آرام آرام بزرگ شد.»

خبرگزاری تسنیم

انتخاب سرافراز به عنوان رئیس صدا و سیما برای همه دلسوزان نظام خوش آیند و امیدافرین بود اما ضعف‌های ظاهراً کوچک شخصیتی که جز نزدیکان کسی حسش نمی‌کرد، آرام آرام بزرگ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک زن سیاهپوست که انگوزی فولانی نام دارد، یک موسسه خیریه را در شرق لندن برای حمایت از بازماندگان خشونت خانگی اداره می‌کند و تکرار این سوال از او در حالی بوده که او بارها پاسخ داده بود «بریتانیایی» است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اعضای افتخاری کاخ باکینگهام به دلیل اینکه مکرراً از یک زن سیاه‌پوست پرسیده بود از چه کشوری می‌آید، از مقام خود کناره گیری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این اثر هنری با استفاده از گرد الماس تزئین شده است و کمترین ارزش تخمینی آن 373,000 برآورد شده بود، با این حال نخستین قیمت پیشنهادی برای خرید این تابلو در حراجی 400,000 دلار بود تا اینکه رقابتی پرشوری برای خرید آن شکل گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرتره‌ای از ملکه الیزابت دوم که توسط «اندی وارهول» خلق شده است در یک حراجی به قیمت بالایی فروخته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پرتره‌ای از ملکه بریتانیا که توسط «اندی وارهول» خلق شده است در یک حراجی به قیمت چشمگیری فروخته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گیلس داوبنی براندرت نویسنده و سیاستمدار سابق انگلیسی و نزدیک به اعضای خانواده سلطنتی انگلستان ادعا کرده که کهولت سن علت مرگ ملکه الیزابت نبود بلکه بیماری سرطان مغز استخوان بود که او در سال‌های آخر زندگی‌اش با آن مبارزه می‌کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

علت مرگ ملکه الیزابت دوم فاش شد! | کهولت سن منتفی است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گیلس داوبنی براندرت نویسنده و سیاستمدار سابق انگلیسی ادعا کرده که کهولت سن علت مرگ ملکه الیزابت نبود بلکه وی بیماری سرطان مغز استخوان داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داوبنی براندرت که از دوستان نزدیک شاهزاده فیلیپ است، در بیوگرافی در آستانه انتشار جدید خود (8 دسامبر) با عنوان «الیزابت: یک پرتره صمیمی» نوشته: ملکه بریتانیا که اوایل سال میلادی جاری در سن 96 سالگی درگذشت، در سال‌های آخر زندگی با سرطان دردناک مغز استخوان مبارزه می‌کرد. به ادعای براندرت ملکه الیزابت دوم از بیماری میلوما که نوعی سرطان مغز استخوان...

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌بی‌سی فارسی از همان ابتدا که تاسیسش با اغتشاشات سال 88 گره خورد مشخص بود که سیری تنزلی را طی خواهد کرد. تلویزیونی که در روزهای آغازین می‌خواست ادای رسانه‌های مستقل را درآورد اما خیلی زود دستش رو شد.