سه‌شنبه 12 تیر 1403

ملی پوشان اسنوکر ایران راهی مرحله حذفی شدند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
ملی پوشان اسنوکر ایران راهی مرحله حذفی شدند

امیر سرخوش با سرگروهی و دیناروند و قره گوزلو به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا شدند.

امیر سرخوش با سرگروهی و دیناروند و قره گوزلو به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش خدرنزاری منر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ رقابت های اسنوکر 6 توپ قهرمانی آسیا 2024 8-15 تیر ماه به میزبانی شهر ریاض عربستان برگزار می گردد. تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب امیر سرخوش، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند در بخش بزرگسالان در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

در پایان مرحله گروهی این مسابقات امیر سرخوش به عنوان سرگروه، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی مسابقات شدند. در گروه A امیر سرخوش (ایران) موفق شد تمامی حریفان خود مالکیت سینگ (هند)، سوسانتا بته جو (سری لانکا)، فونک ووک وای (هنگ کنگ) را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی مسابقات شود.

در گروه C علی قره گوزلو (ایران) در نخستین دیدار محنا العبیدلی (قطر) را 4 بر 3 شکست داد اما در مقابل انگ فیو (میانمار) 4بر 3 شکست خورد اما در بازی نهایی موفق شد عبدالرعوف (عربستان) را 4 بر 1 شکست دهد و به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی شود.

در گروه E آرمان دیناروند (ایران) موفق شد علی العبیدلی (قطر) قهرمان جهان را 4 بر 2 شکست دهد، در مقابل اسجد اقبال (پاکستان) با نتیجه 4 بر 1 شکست خورد، اما در ادامه احمد عبول (کویت) و فائز السلمی (عربستان) را با نتیجه مشابه 4 بر 0 شکست داد و راهی مرحله حذفی شد.

رقابت های مرحله حذفی عصر امروز یکشنبه 10 تیرماه 1403 ساعت 16:30 برگزار می گردد.

امیر سرخوش - کریشنات (تایلند) آرمان دیناروند - پاندورانگیاه (هندوستان) علی قره گوزلو - کمال چاولا (هندوستان)