چهارشنبه 13 تیر 1403

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کاشمر به کوهسرخ

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کاشمر به کوهسرخ

شاکری از محدودیت‌های ترافیکی در سالروز شهادت امام رضا (ع) در محور کاشمر - کوهسرخ خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها روز پنج‌شنبه از ساعت 6 صبح تا 13 عصر پنج‌شنبه 14 مهرماه در راستای تسهیل تردد زائرین پیاده هیئت‌های مذهبی کوهسرخ انجام می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین شاکری، بخشدار مرکزی کوهسرخ در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: در 30 صفر سالروز شهادت امام رضا (ع) خیل عظیم مشتاقان و عزاداران شهرستان کوهسرخ در قالب کاروان‌های پیاده به امام زاده سید مرتضی (ع) کاشمر عزیمت خواهند داشت.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: به‌منظور ایجاد و برقراری امنیت برای تردد کاروان‌های پیاده که از سمت کوهسرخ عازم کاشمر هستند و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان، تردد کلیه وسایل نقلیه سبک‌وسنگین از ساعت 6 صبح الی 13 عصر روز پنج‌شنبه 14 مهرماه هم‌زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در محور کاشمر به کوهسرخ ممنوع است.

بخشدار مرکزی با تاکید بر اینکه عبور تمامی خودروهای سواری و سنگین از هر دو طرف ممنوع بوده و تمامی این محور مسدود است و پلیس‌راه با متخلفین برخورد می‌کند، تصریح کرد: تردد خودروهای امدادی در این محور بلامانع است.

وی همچنین از مدیران هیئت‌های مذهبی که قصد عزیمت به امام زاده سید مرتضی دارند خواست تا رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام /