چهارشنبه 13 تیر 1403

ممیزی «صبحانه با زرافه‌ها» به دو د‌قیقه هم نمی‌رسد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ممیزی «صبحانه با زرافه‌ها» به دو د‌قیقه هم نمی‌رسد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، در چند روز اخیر صحبت‌های مبنی بر کوتاه شدن فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» سروش صحت و سانسور آن توسط هوتن شکیبا مطرح شد. این بازیگر با حضور در یک برنامه اینترنتی ادعا کرد که «صبحانه با زرافه‌ها» به یک فیلم کوتاه تبدیل شده است. سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درباره این فیلم گفت: پروانه نمایش...

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، در چند روز اخیر صحبت‌های مبنی بر کوتاه شدن فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» سروش صحت و سانسور آن توسط هوتن شکیبا مطرح شد. این بازیگر با حضور در یک برنامه اینترنتی ادعا کرد که «صبحانه با زرافه‌ها» به یک فیلم کوتاه تبدیل شده است.

سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درباره این فیلم گفت: پروانه نمایش فیلم را نه‌تنها بدون ممیزی خاصی گرفتیم، بلکه مورد حمایت‌های ویژه، دلگرم‌کننده و منصفانه مدیران سازمان سینمایی به‌ویژه جناب آقای روح‌الله سهرابی و اعضای پروانه نمایش نیز قرار گرفتیم.

وی درخصوص ممیزی این فیلم گفت: از کل فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» فقط چند مورد کوتاه اصلاح شد که مجموع آن به دو دقیقه هم نمی‌رسد و در مذاکرات با شورا و تعامل با آن‌ها حل شد و اثر اکنون در نوبت اکران قرار گرفته است.