شنبه 31 شهریور 1403

منچسترسیتی، هری کین، جود بلینگام / پیش‌بینی فوتبال اروپا: همه چیز در مالکیت انگلیسی‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
منچسترسیتی، هری کین، جود بلینگام / پیش‌بینی فوتبال اروپا: همه چیز در مالکیت انگلیسی‌ها

ابرکامپیوتر اوپتا با پیش‌بینی نیمه دوم فصل می‌گوید هر سه جام اروپایی به تیم‌های انگلیسی تعلق گرفته و هری کین و جود بلینگام برای تیم‌هایشان جام خواهند گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، پیش‌بینی امروز ابرکامپیوتر اوپتا هیچکس را به اندازه هری کین خوشحال نخواهد کرد. بر اساس این پیش‌بینی سال‌ها ناکامی او در فتح جام امسال به پایان رسیده و کاپیتان تیم ملی انگلیس اولین جام باشگاهی‌اش را با پیراهن بایرن دشت خواهد کرد.

این پیش‌بینی مسلما به مذاق بایر لورکوزن و ژاوی آلونسو خوش نمی‌آید. لورکوزن در این فصل در آلمان درخشان ظاهر شده و خیلی‌ها در این کشور تیم ژابی را قهرمان این فصل می‌دانند. با این حال اوپتا معتقد است بایرن امسال هم به لطف خرید عالی‌اش هری کین به قهرمانی خواهد رسید.

لیگ‌های ملی

اما در دیگر لیگ‌های بزرگ اروپایی این سوپر کامپیوتر پیش‌بینی کرد که رئال مادرید در لالیگا، پاری سن ژرمن در فرانسه و اینتر در سری آ به قهرمانی خواهند رسید.

اما غافلگیرکننده‌ترین پیش‌بینی سوپر کامپیوتر اوپتا به لیگ برتر انگلیس برمی‌گردد. این کامپیوتر می‌گوید منچسترسیتی امسال هم مثل فصل گذشته قهرمان لیگ برتر است و این در حالی است که تیم پپ گواردیولا در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارد. یکی دیگر از پیش‌بینی‌های جذاب مربوط به لیگ برتر این است که استون ویلای اونای امری برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ شانسی معادل 65.82 درصد دارد.

رقابت‌های اروپایی

سوپر کامپیوتر اوپتا پیش‌بینی کرده که تیم‌های لیگ برتری قهرمان هر سه رقابت اروپایی خواهند شد. بر اساس این پیش‌بینی منچسترسیتی برای دومین بار پیاپی قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد. این پیش‌بینی لیورپول و یورگن کلوپ را قهرمان لیگ اروپا می‌داند و معتقد است قهرمانی در لیگ کنفرانس به استون‌ویلا تعلق خواهد گرفت.

منچسترسیتی، هری کین، جود بلینگام / پیش‌بینی فوتبال اروپا: همه چیز در مالکیت انگلیسی‌ها 2
منچسترسیتی، هری کین، جود بلینگام / پیش‌بینی فوتبال اروپا: همه چیز در مالکیت انگلیسی‌ها 3
منچسترسیتی، هری کین، جود بلینگام / پیش‌بینی فوتبال اروپا: همه چیز در مالکیت انگلیسی‌ها 4