جمعه 30 شهریور 1403

من انگلیس را یکی از بزرگان دنیا کردم / ساوت‌گیت قهر کرده: قصدی برای مربی‌گری ندارم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
من انگلیس را یکی از بزرگان دنیا کردم / ساوت‌گیت قهر کرده: قصدی برای مربی‌گری ندارم!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی سابق انگلیس، می‌گوید می‌خواهد بیرون از حوزه فوتبال فعالیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت از اینکه بعد از رساندن تیم ملی انگلیس به دو فینال یورو مجبور شده از تیم ملی این کشور کناره‌گیری کند، دلخور است. او در جدیدترین مصاحبه‌اش گفت عجله‌ای برای بازگشت به فوتبال ندارد و حتی احتمال دارد در بیرون از حوزه این ورزش فعالیت کند.

ساوت گیت که همیشه معتقد بود در دوران هشت ساله حضورش در تیم ملی انگلیس نتایج خوبی به دست آورده و کارنامه قابل دفاعی دارد، در ماه جولای و بعد از شکست دوباره در فینال یورو، این بار مقابل اسپانیا در یورو 2024، با فشار افکار عمومی مجبور به استعفا شد.

اما در روزهای اخیر شایعاتی مطرح است که بر اساس آنها ساوت‌گیت ممکن است به زودی جانشین اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد بشود. ادعایی که امروز توسط او رد شد.

ساوت‌گیت به شبکه اسکای گفت: "من نیاز دارم که کمی انرژی از دست‌رفته‌ام را بازیابی کنم و از زندگی لذت ببرم. نمی‌خواهم با عجله تصمیم بگیرم. ولی این واقعیت دارد که من فرصت‌های زیادی دارم. فعلا قصد بازگشت ندارم ولی ممکن است در آینده به فوتبال برگردم و البته ممکن است بیرون از فوتبال فعالیت کنم."

او بار دیگر از عملکردش در تیم ملی انگلیس دفاع کرد و گفت: "ما کاری کردیم که سطح انتظار از تیم ملی اینقدر بالا برود. ما حالا از بزرگان دنیا هستیم ولی زمان تغییر رسیده بود. من خوشحالم که بعد از این تغییر مردم دوباره امیدوار شده‌اند. هشت سال خیلی طولانی است و من قصد دارم بعد از استراحت کردن به دنبال چالش‌های متفاوت بروم."

من انگلیس را یکی از بزرگان دنیا کردم / ساوت‌گیت قهر کرده: قصدی برای مربی‌گری ندارم! 2