دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

من بودم نمی‌گذاشتم حرف خ به گلویش برسد؛/ علی دایی هم از پرسپولیس رفت اتفاقی نیفتاد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
من بودم نمی‌گذاشتم حرف خ به گلویش برسد؛/ علی دایی هم از پرسپولیس رفت اتفاقی نیفتاد

بهروز رهبری‌فرد با ادبیات جالب و منحصر به فردش در خصوص جدایی عیسی‌آل‌کثیر صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نقل و انتقالات شوکه کننده این فصل مربوط به پیوستن عیسی آل‌کثیر به سپاهان بود. بازیکنی که علی‌رغم محرومیت و مصدومیت‌هایش محبوب هواداران بود به یک‌باره سر از اصفهان در آورد. حال بهروز رهبری‌فرد، ستاره سابق قرمزها نظر جالبی در این خصوص ارائه کرد.

ویدئو: 306551

او درمورد رفتن عیسی آل‌کثیر به سپاهان گفت: خب بره. پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و با رفتن بقیه کوچک یا بزرگ نمی‌شود. زمانی احمدعابدزاده و علی دایی، افتخار این کشور، مگر نرفتند؟ مگر با رفتن آنها پرسپولیس زمین خورد؟ پرسپولیس قهرمان نشد؟ همه ما رفتیم و آمدیم و پرسپولیس باز قهرمان است. هرکس دوست دارد و می‌خواهد برود، در باز است. اگر می‌خواهد شب برود، بنظرم همین صبح برود بهتر است. تفکرات آقای یحیی و کادرفنی را نمی‌دانم ولی من اگر باشم، هر کسی بگوید می‌خواهم بروم اصلا نمی‌گذارم حرف خ به گلویش برسد و می‌گویم خوش آمدی. همان کاری که علی پروین می‌کرد و می‌گفت بفرما.

رهبری فرد راجع به ماجرای جدایی بیرانوند و قرارداد دوباره‌اش بیان کرد: زمان ما هم از این بازار گرمی‌ها برای رفتن از تیم زیاد بود آقای بیرانوند هم با این حرکت قراردادش تکان خورد.