جمعه 30 شهریور 1403

مهاجری: مقابل تراکتور هم برد می‌خواهیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهاجری: مقابل تراکتور هم برد می‌خواهیم

سرمربی خیبر خرم آباد از آمادگی این تیم برای مصاف با تراکتور خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد در حاشیه تمرین این تیم درباره تساوی با فولاد به خبرنگاران گفت: «بچه‌های ما در بازی مقابل فولاد شکل کامل‌تری از خودشان را به نمایش گذاشتند هر چند هنوز ایراداتی داریم که تلاش برای رفع آنها با جدیت در حال پیگیری است. این را هم قبول کنیم که سخت است در اهواز شما در همان دقایق ابتدایی بازی گل بخوری و بتوانی نتیجه را برگردانی. هر چند تفکر ما بردن فولاد بود ولی با همین مساوی هم بچه‌های همه را به روزهای بهتر امیدوار کردند.»

ویدئو: 353420

او در ادامه افزود: «ما خیبر هستیم و برای خودمان هدف و انگیزه داریم. دیدگاهی داریم که بر اساس آن در عمل نه که با حرف، در عمل به اهداف خود برسیم. همیشه تلاش می‌کنیم که بهترین باشیم. خدا رو شکر در چند هفته‌ای که از شروع لیگ گذشته هم توانستیم فوتبال قابل دفاعی را ارائه دهیم.»

مهاجری در خصوص دیدار با تراکتور نیز گفت: «تراکتور جزء تیم‌هایی است که امسال مدعی قهرمانی است و همین مسئله به ما انگیزه می‌دهد تا باز هم برای برد به میدان برویم. در این بازی هم شجاعانه و با تمام وجود کار خواهیم کرد. با توجه به شرایط میزبانی که در این بازی داریم سعی می‌کنیم برنده این مصاف باشیم. اگر بخواهیم جایگاهی شایسته برای خودمان در نظر بگیریم نباید از اسم هیچ حریفی بترسیم. نکته تاریک این بازی محرومیت هوادارانمان است و حیف که آنها را کنار خودمان نداریم.»

سرمربی خیبر در پایان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم توضیح داد: «هواداران انتظارشان این است که مهاجم جذب کنیم ولی حقیقت این است باید بازیکنی بگیریم که کیفیت لازم برای حضور در تیم ما را داشته باشد. در این باره بیکار هم نبوده‌ایم و هر روز گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم. در حال حاضر دو گلر داریم و طبق برنامه‌های باشگاه به جذب یک دروازه‌بان جوان که آینده تیم را تامین کند نیاز داریم.»