جمعه 15 تیر 1403

مهاجمان 30 سال گذشته هم کار او را انجام می‌دهند / حمله به هری کین: هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهاجمان 30 سال گذشته هم کار او را انجام می‌دهند / حمله به هری کین: هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهی

دیتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان، به شدت از عملکرد هری کین در تیم ملی انگلیس انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیتمار هامان در مصاحبه‌ای از هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس و بایرن مونیخ انتقاد کرده است. هامان، بازیکن سابق لیورپول و منچستر سیتی که 59 بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفته است، از کین به دلیل عملکردش در مسابقات یورو 2024 به شدت انتقاد کرده و معتقد است که انگلیس ممکن است با یک مهاجم دیگر بهتر عمل کند.

هامان در یک گفتگوی جدید درباره کین گفت: «اگر به دنبال یک بازیکن هستید که بتواند یک گل ساده یا راحت را که فقط به یک ضربه کوچک نیاز دارد، به ثمر برساند، هری کین این کار را انجام می‌دهد، اما اگر این تنها چیزی است که به عنوان مهاجم اصلی و کاپیتان انگلیس ارائه می‌دهید، فکر می‌کنم برخی از مهاجمان 20 یا 30 سال گذشته انگلیس علاقه داشته باشند که کفش‌هایشان را بپوشند و اقدام به بازی کنند.»

هامان معتقد است که انگلیس هیچ وابستگی‌ای به هری کین ندارد و سه شیرها باید از مهاجم دیگری هم استفاده کنند، چرا که کین در این تورنمنت کار خاصی انجام نداده و یک مهاجم کاملا معمولی بوده است.

او ادامه داد: «آنها باید بازی بدون کین و با یک مهاجم دیگر را امتحان کنند. کین کار ویژه‌ای انجام نمی‌دهد که نشود او را نیمکت‌نشین کرد‌. ساوتگیت باید راه دیگری را آزمایش کند.»

مهاجمان 30 سال گذشته هم کار او را انجام می‌دهند / حمله به هری کین: هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهی 2