یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مهاجم تکنیکی ساحل عاجی گزینه اصلی ژاوی برای تقویت خط حمله بارسلونا

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مهاجم تکنیکی ساحل عاجی گزینه اصلی ژاوی برای تقویت خط حمله بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ویلفرد زاها، بازیکن خط حمله باشگاه کریستال پالاس انگلیس با نزدیکی به پایان قراردادش، به یکی از اهداف بارسلونا برای انتقالی آزاد تبدیل شده است. زا‌ها از ابتدای ماه میلادی این اجازه را دارد با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل با باشگاه‌های خواهان خود مذاکره کند. بازیکن اهل ساحل عاج در 445 بازی، 89 گل برای کریستال پالاس به ثمر رسانده است. ظاهرا یکی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ویلفرد زاها، بازیکن خط حمله باشگاه کریستال پالاس انگلیس با نزدیکی به پایان قراردادش، به یکی از اهداف بارسلونا برای انتقالی آزاد تبدیل شده است.

زا‌ها از ابتدای ماه میلادی این اجازه را دارد با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل با باشگاه‌های خواهان خود مذاکره کند. بازیکن اهل ساحل عاج در 445 بازی، 89 گل برای کریستال پالاس به ثمر رسانده است.

ظاهرا یکی از دلایل اصلی‌ای که باعث شده زا‌ها مورد توجه بارسلونا قرار بگیرد، آزاد بودن این بازیکن است. کاتالان‌ها در چند وقت اخیر با محدودیت مالی شدید مواجه هستند.

گویا سران بارسا به دنبال زا‌ها برای جانشینی فران تورس هستند که شرایط نامطلوبی را تجربه می‌کند. این بازیکن اسپانیایی اولین خرید ژاوی بود که از منچسترسیتی به جمع آبی و اناری‌ها آمد.

تورس در این فصل در 19 بازی، 5 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده که 3 گل آن در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل ویکتوریا پلژن بوده است. این بازیکن 22 ساله در 15 مسابقه لالیگایی فقط یک مرتبه به صورت فیکس بازی کرده است و 8 بار از نیمکت ذخیره به داخل زمین آمد.

بارسلونا به دنبال فروش تورس با مبلغی نزدیک به 43 میلیون یورو است تا در این وضعیت دشوار مالی، کمی از ضرر خود را جبران کند.

انتهای پیام /