دوشنبه 2 مهر 1403

مهاجم رم در آخرین بازی فصل رباط صلیبی پاره کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مهاجم رم در آخرین بازی فصل رباط صلیبی پاره کرد

تامی آبراهام، مهاجم رم، فصل 23-2022 را با پارگی رباط صلیبی به پایان برد و حالا باید شش ماه از میادین دور باشد.

رم شب گذشته در آخرین دیدار این فصل رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف اسپتزیا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

اما این بازی چندان هم برای جالوروسی خوش یمن نبود و باعث شد که آبراهام برای مدتی طولانی قادر به حضور در میدان برای این تیم نباشد و چند ماه اول فصل آینده را از دست بدهد.

این بازیکن در جریان این بازی به شکل دردناکی روی پای چپش پایین آمد و در نهایت با کمک برانکارد از زمین خارج شد تا مشخص شود که مشکلش جدی است و باعث نگرانی هم تیمی‌ها، کادر فنی و هواداران شد.

اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که او فورا به کلینیکی خصوصی منتقل شده و تست و آزمایش‌های متفاوتی روی پایش انجام شده که نشان می‌دهد رباط صلیبی پای چپش دچار پارگی شده است.

این مهاجم 25 ساله حالا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و حداقل تا شش ماه آینده نمی‌تواند بار دیگر به مستطیل سبز برگردد و در کنار دیگر بازیکنان رم در اردو‌های پیش فصل و دیدار‌های ابتدایی فصل آینده حضور داشته باشد.

بعضی از رسانه‌ها از احتمال بازگشت آبراهام به لیگ برتر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند، اما حالا این رویا بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش