پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مهدوی‌کیا: از رقبا عقب هستیم؛ حریفان در بازی‌های تدارکاتی از ما خیلی جلوترند / مشکلات قرارداد حل شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مهدوی‌کیا: از رقبا عقب هستیم؛ حریفان در بازی‌های تدارکاتی از ما خیلی جلوترند / مشکلات قرارداد حل شده است

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: از سایر رقبا عقب هستیم؛ حریفان در بازی‌های تدارکاتی از ما خیلی جلوترند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در حاشیه بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک از اردوی تیم امید اظهار داشت: حضور رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین ما اتفاق خوبی بود و نکات مثبتی داشت. امیدواریم صحبت‌های حمایتی عملی شود و با تدارکات خوبی وارد مسابقات شویم. البته از سایر رقبا عقب هستیم و به رقبای دوستانه نیاز داریم تا در ازبکستان و با اردوهای پیاپی، به هدف اصلی یعنی المپیک پاریس برسیم.

وی افزود: تا بازی‌های ازبکستان زمان زیادی را نداریم اما نیاز داریم بازی انجام بدهیم و در تلاشیم تا هماهنگی کنیم. مهم است در تورنمنت‌های مهمی مثل کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی شرکت کنیم تا بازیکنان میدان‌های بین المللی ببینند.

سرمربی تیم امید در پاسخ به این سئوال که برخی از باشگاه ها نگران خستگی و مصدومیت بازیکنان خود هستند، بیان کرد: بازیکن جوان تحت هر شرایطی دوست دارد در اردوی ملی باشد که بعضی‌ها با مصدومیت آمدند اما هدف اول ما سلامتی بازیکنان است که کیفیت ما پایین نیاید و به بازیکن آسیب نرسد. سعی داریم هماهنگی با کادر پزشکی رخ بدهد و استفاده درستی داشته باشیم.

کیا با اشاره به کمبود بازیهای تدارکاتی تاکید کرد: کشورهای حوزه هم در بازی‌های تدارکاتی از ما خیلی جلوترند و قطر حداقل 20 بازی امید داشته. نتوانستیم بازی کنیم اما پتانسیل بالایی داریم و اگر بازی تدارکاتی ملی داشته باشیم، شرایط تغییر می‌کند.

سرمربی تیم امید درباره وضعیت قرارداد خود و تغییرات آن بیان کرد: بحث‌هایی بود و با توجه به فعل‌وانفعالات فدراسیون، مشکلات قراردادی حل شده و با تمام توان در خدمتیم.

وی در پایان درباره حضورش در جمع کاندیداهای برترین مدافع تاریخ جام ملت ها گفت: حضور در جمع برترین مدافعان قاره باعث افتخار من است و از خاطراتی که به‌جا گذاشتیم خوش‌حالم.

انتهای پیام /