پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

تبریز - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مرمت و سامان‌دهی خانه علامه امینی در سراب خبر داد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طراحی الگوی بومی زبان آموزی خارجی و تدوین ویژگی‌ها و چارچوب مشخص برنامه درسی اعم از محتوا و آموزش و توسعه حرف‌های مدیران و معلمان آموزشگاه‌هاست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددهادر معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و ترافیک سنگین گزارش شده است.

هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد 135 یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.

نشست علمی پژوهشی «بررسی قوانین و مقررات موثر بر حوزه سازمان های مردم نهاد جوانان» به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور از تصویب آئین‌نامه داوطلب فداکار جمعیت هلال‌احمر خبر داد و جزئیات حمایت های این آئین نامه را تشریح کرد.

مشهد قاتل شهیدان «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

مجیدرضا رهنورد پایین ده که دو نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساند و 4 نفر دیگر را مجروح کرد، صبح امروز در ملاعام اعدام شد.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: به زودی کمیسیون نام‌گذاری معابر شورای شهر تهران، نام‌گذاری یک معبر پایتخت به نام سازمان همکاری اقتصادی را بررسی می‌کند.

به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا 21 آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.

استاندار اردبیل در دیدار با معاون گردشگری کشور گفت: نیاز کنونی ما یک برنامه‌ریزی ملی برای رویداد 2023 اردبیل است که باید با همکاری وزارت میراث فرهنگی اتفاق بیفتد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور از کشف اشیای تاریخی مربوط به دوره‌های نوسنگی، هزاره اول قبل از میلاد تا دوران اسلامی در بخش کن استان تهران خبر داد.

مشهد قائم ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: یکی از برنامه های شاخص در استقبال از بهار 1402 جشنواره «نور» است که این جشنواره زینت بخش شب های مشهد الرضا خواهد بود.

تالش - فرمانده انتظامی تالش با اشاره به قتل پدر توسط پسرش در این شهرستان گفت: قاتل در یکی از استان های مرزی شناسایی و دستگیر شد.

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد؛ لیلا حسین زاده با مجوز قضائی برای معاینه دوره‌ای از زندان خارج و توسط سه پزشک متخصص مورد معاینه قرار گرفته است.

رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی از همکاری این پژوهشکده با مدیریت ثبت و آثار خبر داد و گفت: از میان چهار عنصر ثبت شده میراث ناملموس، پژوهشکده مردم‌شناسی در ثبت دو عنصر یلدا و ابریشم بافی مشارکت کرد.