چهارشنبه 2 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.

رقابت های لیگ بانوان باشگاههای کشور از 19 مهرماه با حضور 17 تیم در سالن خانه تکواندو آغاز می شود.

وزیر ورزش و جوانان طی پیامی کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده 90×4 متر مسابقات 2022 قهرمانی جهان را تبریک گفت.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اتریش نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کرد گفت: سرمربی تیم ملی باید در مدت زمان باقی مانده حریفان را به خوبی آنالیز کند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مقابل ژاپن شکست خورد نتیجه دومین دیدار خود در این رقابت ها را هم واگذار کرد.

سازمان لیگ فوتبال دوباره تصمیم به تغییر زمان برگزاری برخی بازی های لیگ برتر گرفت.

باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای ترانسفر بازیکنان فعلی خود دریافت نکرده است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: می‌خواهیم با عنوان قهرمانی در آسیا به ایران برگردیم و در کویت تاریخ‌سازی کنیم.

طبق اعلام وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، چند بازیکن این تیم در آستانه دیدار با لبنان به آنفولانزا مبتلا شده‌اند.

در یک دیدار حساس و تماشایی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در شب درخشش خیره‌کننده طارمی موفق به گلباران براگا شد.

پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات 10 سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.

تیم فوتسال پالما در غیاب بازیکنان ایرانی خود در هفته سوم لیگ اسپانیا شکست خورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تیمش را برای دیدار برابر تراکتور آماده می‌کند که یکی از اصلی‌ترین بازیکنانش را در وضعیتی مبهم از اردوی تیم ملی در اتریش تحویل گرفته است!

تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران با کسب 1 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود در رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان در ترکیه پایان داد.

تیم منتخب آتش نشانان ایران پس از وقفه ای 12 ساله در مسابقات قهرمانی جهان آتش نشانان شرکت کرد.

نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز بدون حضور سرمربی میهمان برگزار خواهد شد.