یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در شرایطی از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد که پیش بینی‌ها حکایت از حضور تعدادی روسای فدراسیون‌ها، وزیر ورزش و مسئولان رده بالای کمیته دارد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز 8 مردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز خواهد شد.

مهاجم ایران با بیان اینکه به جای قبول پیشنهاد 2.5 میلیون دلاری الدحیل با 200 هزار دلار به پرتغال رفت، خاطره خنده داری از سرمربی پورتو تعریف کرد و گفت: پیراهن رونالدو بالاخره به دستم رسید.

بجنورد - مدیرعامل تیم فوتبال اترک خراسان شمالی با اشاره به مشکلات شدید مالی این تیم، گفت: در صورت عدم حمایت توسط مسئولان، احتمال فراوان تیم اترک به استانی دیگر منتقل خواهد شد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در ایفمارک حاضر شدند.

دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان به دلیل برنامه رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر لغو می‌شود.

اعضای فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت 15 درصد دیگر از قراردادهای پیشین خود در حال تسویه مالی با این باشگاه هستند.

اصفهان - وضعیت ورزش اصفهان و انحصار در یک ورزش خاص انتقاد و گلایه بسیاری از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی استان را به همراه داشته که تبعات یکجانبه‌گرایی آن بررسی شده است.

توافقات برای انتقال سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و تیم گیتی پسند اصفهان به باشگاه آلبالی اسپانیا انجام شد.

باشگاه پرسپولیس پس از عدم حضور کاسیانو مهاجم برزیلی تیم ویزلا سراغ هموطن وی رفت تا بتواند نخستین خرید خارجی فصل پیش روی خود را انجام بدهد.

با قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد تیم استقلال کارش را در این فصل با سپاهان آغاز و با تراکتور به پایان می‌رساند.

عملکرد نقل و انتقالاتی تراکتور تبریز با جدیت «قربان بردیف» همراه شده است تا «پرشورها» بار دیگر دور از حاشیه برای موفقیت تیم محبوب خود لحظه شماری کنند.

در حالی که بعضی از رسانه‌های پرتغال اعلام کرده‌اند باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی پیشنهاد 20 میلیون یورویی داده است، بازیکن سابق پورتو تاکید کرد که طارمی را باید به هر قیمتی حفظ کرد.

نمایندگان پنج وزن نخست ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امروز برای کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز به میدان خواهند رفت.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با توجه به نزدیک بودن به جام جهانی و اتفاقاتی که در فوتبال ما افتاده است، دنبال مقصر نگردیم و همه تمرکزمان بر روی موفقیت تیم ملی باشد.

نماینده وزارت میراث فرهنگی در کارگروه شناسایی و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی گفت: راهور باید درباره تردد ماشین‌های تاریخی تصمیم بگیرد نه ما.