جمعه 28 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با استراحت به بازیکنان، برای ملی‌پوشان دریافت کننده و لیبرو جلسه اختصاصی آنالیز و بررسی سرویس تیم ملی لهستان و نحوه دریافت مناسب برگزار کرد.

مسابقات فوتسال زنان اروپا با قهرمانی تیم ملی فوتسال اسپانیا به پایان رسید.

در صورتی که مشکل خروج از کشور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران برای پیوستن به تیم پالما اسپانیا رفع نمی‌شد، فیفا این بازیکن را از حضور در هر باشگاه دیگری محروم می‌کرد.

مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس از صبح روز دوشنبه فعالیتش را در این تیم آغاز کرد.

زمان شروع مسابقات لیگ برتر و اردوهای تیم ملی فوتبال از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

بازیکن فصل پیش پرسپولیس با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی و از مسئولان باشگاه گلایه کرد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت مذاکراتی را با یک مربی برزیلی برای حضور در کادر فنی این تیم انجام داده است.

زهرا قوامی نژاد و میلاد صالحی مدال طلای مسابقات کاپ آزاد 2022 ایتالیا را از آن خود کردند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به ترکیب نهایی تیم‌های حاضر در بازی‌های اسلامی بر سطح بالای بازی‌ها تاکید کرد و گفت: با این وجود هدف‌مان تکرار سه مدال انفرادی و تیمی در قونیه است.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص تأخیر در برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی با توجه به اتفاقات اخیر مدیریتی توضیحاتی را ارائه کرد.

بیش از سه هفته از برگزاری انتخابات پُرحاشیه فدراسیون سوارکاری می‌گذرد اما تا به امروز وزارت ورزش نه برای گزینه منتخب مجمع حکم ریاست صادر کرده و نه سرپرستی تعیین کرده است!

با حضور سرمربی جدید استقلال در تهران، تمرینات این تیم نیز آغاز خواهد شد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در حالی روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود که تماشاگران هم می‌توانند در سالن مسابقات حضور یابند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با حضور در محل برگزاری رقابت های رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 16 سال از ورزشکاران حاضر در مسابقات تقدیر کرد.

مدیر برنامه بازیکن برزیلی مدنظر استقلال جزئیات جدیدی را از مذاکرات این باشگاه ایرانی با «ژان کارلوس» افشا و تاکید کرد که برای انتقال این بازیکن روزی 12 ساعت مذاکره صورت گرفته است!

حواشی اخیر پیرامون دو فدراسیون که خلاف جریانات مورد تایید وزارت ورزش بوده باعث حذف نام‌شان از فهرست مورد تایید این وزارتخانه برای انعقاد تفاهم‌نامه مالی سال جاری شده است.