دوشنبه 9 مهر 1403

مهلت ثبت‌نام جشنواره دانشجوی نمونه سال 1402 تمدید شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مهلت ثبت‌نام جشنواره دانشجوی نمونه سال 1402 تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مهلت ثبت‌نام و شرکت در سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1402 که از دوم بهمن ماه آغاز شده بود و تا چهارم اسفند ماه ادامه داشت به دلیل درخواست متقاضیان تا 11اسفند ماه 1402 تمدید شد. بر این اساس کلیه دانشجویان واجد شرایط ایرانی و بین‌الملل ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه نامه سال 1402، می‌توانند در مهلت تعیین...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مهلت ثبت‌نام و شرکت در سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1402 که از دوم بهمن ماه آغاز شده بود و تا چهارم اسفند ماه ادامه داشت به دلیل درخواست متقاضیان تا 11اسفند ماه 1402 تمدید شد.

بر این اساس کلیه دانشجویان واجد شرایط ایرانی و بین‌الملل ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه نامه سال 1402، می‌توانند در مهلت تعیین شده، نسبت به ثبت‌نام و شرکت سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1402 اقدام کنند.

متقاضیان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می توانند با مراجعه به پایگاه portal.saorg.ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به پایگاه nemooneh.behdasht.gov.ir و تکمیل فرآیند ثبت نام در جشنواره شرکت کنند.