شنبه 1 اردیبهشت 1403

مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد تمدید شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد تمدید شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، متقاضیانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور که در روزهای 16 تا 27 آذر ماه ثبت‌نام کرده‌اند، تا ساعت 24 امروز ششم بهمن فرصت داشتند تا به منظور مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند، این زمان تا ساعت 24 روز جمعه 8 بهمن‌ماه تمدید شد.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی فوق بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، لذا این داوطلبان نیز تا ساعت 24 روز جمعه 8 بهمن ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

براساس این گزارش، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه 1401 برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است در روزهای دوشنبه 26 و سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1401 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید کنکور سازمان شنجش آموزش کشور کنکور کارشناسی ارشد این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است