یک‌شنبه 1 مهر 1403

مهلت واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم سکه طلا؛ تا ساعت 23 امشب

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
مهلت واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم سکه طلا؛ تا ساعت 23 امشب

فردا (دوشنبه، دوم مهر) هجدهمین جلسه حراج سکه طلا از طریق سامانه معاملات این مرکز به برگزار می شود و متقاضیان شرکت در این حراج تا ساعت 23 امشب برای واریز وجه فرصت دارند.

به گزارش مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هجدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا (دوشنبه، دوم مهر) از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

زمان واریز وجه برای شرکت در حراج هجدهم که از ساعت 12 روز شنبه 31 شهریورماه آغاز شده است، در ساعت 23 امروز (یکشنبه، اول مهرماه) پایان می یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

متقاضیان می توانند فقط تا ساعت 23 امشب وجه مورد نیاز را برای شرکت در حراج سکه واریز کنند و در روز حراج امکان واریز وجه و شرکت در حراج وجود ندارد. بنابراین متقاضیان بسته به نوع سفارش سکه‌هایی که مورد تقاضای آنها است، در بازه زمانی ذکر شده وجه خود را واریز کنند.

به گزارش ایرنا، تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، طی 6 ماه ابتدایی سال 1403، شاهد تخصیص 208 هزار و 368 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان بوده است.

هفت جلسه حراج غیرحضوری سکه طلا در این مرکز برگزار شده است که در نتیجه آن، 94 هزار و 659 ربع سکه، 77 هزار و 446 تمام سکه و 36 هزار و 263 نیم سکه تخصیص داده شده است.