سه‌شنبه 3 مهر 1403

مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی هزینه ست کردن فرش درخانه

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی هزینه ست کردن فرش درخانه

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون هر خانه‌ای فرش است و تنوع بالای این محصول باعث شده تا انتخاب آن به یک امر دشوار تبدیل شود. رنگ و کیفیت فرش از جمله پارامترهایی هستند که باید در طراحی دکوراسیون به آنها توجه ویژه‌ای شده و زیبایی منحصربه‌فردی خلق کرد.

رپرتاژ آگهی: یکی از مسائلی که در این راستا اهمیت دارد، هزینه ست کردن فرش با دکوراسیون بر اساس کیفیت‌های مختلف است. نوع، کیفیت، رنگ، چند شانه بودن، تعداد و... همگی از عوامل موثر در این هزینه هستند که باید به‌طور تخصصی بررسی شوند. ما در این مطلب در کنار شرح اصول طراحی دکوراسیون به بررسی قیمت فرش‌های مختلف خواهیم پرداخت تا اطلاعات شما را کامل کنیم.

کدام اصول در طراحی دکوراسیون با فرش ماشینی مهم‌تر است؟

برای اینکه دکوراسیون داخلی جذاب باشد و حس نشاط و شادابی را به ساکنین انتقال دهد، لازم است به هارمونی مبلمان، پرده و فرش توجه شود. با توجه به تکنولوژی قدرتمند به کار رفته در تولید فرش‌های ماشینی، تنوع رنگ و کیفیت را شاهد هستیم و باید به این دو پارامتر توجه ویژه‌ای کرد.

بدیهی است که با بالا رفتن کیفیت، قیمت فرش نیز بالا می‌رود و باید هزینه بیشتری برای ست کردن فرش با دیگر عناصر پرداخت کرد. اگر به دنبال محصولی هستید که طول عمر بیشتری داشته باشد، لازم است محصولی باکیفیت انتخاب کنید.

اصل دیگری که بانوی هر خانه‌ای به آن بیشتر توجه می‌کند، رنگ است و باید تناسب رنگ فرش با مبلمان و پرده در نظر گرفته شود. به‌عنوان مثال برای پرده‌ها و مبلمانی با رنگ‌های آسمانی می‌توان از فرش قرمز جدید بهره برد.

انتخاب فرش با توجه به مکان قرارگیری

در انتخاب فرش برای زیباسازی دکوراسیون داخلی لازم است مکان قرارگیری آن را نیز در نظر بگیرید تا محصولی ایده‌آل انتخاب کنید. به‌عنوان مثال فرش پذیرایی خانه با فرشی که برای ویلا در نظر گرفته می‌شود، از نظر برخی از ویژگی‌ها متفاوت باشند. در ادامه راهنمایی‌های لازم برای انتخاب فرش برای هر مکان را برایتان می‌آوریم.

فرش مناسب برای ویلا

برای ویلاها بهترین انتخاب فرش 500 شانه است که قیمت مناسب‌تری نیز دارند. از ویژگی‌های فرش‌های 500 شانه می‌توان به ارتفاع نخ خاب بیشتر، مقاومت کافی در برابر پاخوردگی، فشار، شست‌وشو و سایش، طرح‌های درشت و ساده و... اشاره کرد.

با انتخاب این گزینه شما با هزینه کمتری می‌توانید ست فرش و مبلمان خود را در ویلایتان انجام دهید. توجه داشته باشید که ظرافت بافت این محصولات کمتر است و در ابعاد 6، 9 و 12 متری تولید می‌شوند.

فرش مناسب برای محیط‌های پر رفت و آمد

برای چنین محیط‌هایی بهترین انتخاب، فرش 700 شانه است که برندهای مختلفی در داخل کشور آن را تولید می‌کنند. لازم به ذکر است که این فرش‌های ماشینی به کمک دستگاه‌های پیشرفته تولید می‌شوند و جدیدترین مدل فرش را می‌توانید در آنها بیابید.

ویژگی‌های فرش‌های 500 شانه و 700 شانه به همدیگر نزدیک هستند و تفاوت‌های کمی باهم دارند. اولین تفاوت در ظاهر و ظرافت است که فرش 700 شانه زیباتر بوده و نقش‌های ظریفی در آن به چشم می‌آید. این مدل از فرش‌ها به دلیل حجم و وزن زیاد، ارتفاع نخ خاب بالا و ضخامت زیاد برای محیط‌های پرتردد مناسب هستند.

قیمت فرش ماشینی 12 متری 700 شانه نسبت به 500 شانه بیشتر خواهد بود اما در عوض طرح‌های زیبایی در آنها به چشم می‌خورد. شما می‌توانید قیمت انواع فرش را از سایت فرش کوروش به‌راحتی استعلام کرده و بهترین گزینه را برای محیط مد نظر خود انتخاب کنید.

فرش مناسب برای پذیرایی خانه‌هایی با دکوراسیون لوکس

اگر شما دکوراسیون لوکسی برای خانه‌تان در نظر گرفته‌اید، بدون هیچ تردیدی باید فرش 1200 شانه را انتخاب کنید. زیبایی منحصربه‌فرد، نازک بودن و لطافت بالا از ویژگی‌های این مدل فرش‌ها است که به دلیل میزان تراکم بالای آنها است.

با این توضیحات قطعا متوجه شده‌اید که قیمت فرش 12 متری 1200 شانه تراکم 3600 نسبت به 700 و 500 شانه بالاتر خواهد بود. هزینه ست کردن فرش با دیگر عناصر دکوراسیون، با انتخاب این گزینه قطعا بالاتر خواهد رفت؛ اما در عوض زیبایی بی‌نظیری به محیط خواهد داد.

برندهای مختلفی این محصولات را تولید می‌کنند و فرش کوروش یکی از محبوب‌ترین برندها است که می‌توانید برای استعلام فرش‌ها به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

توجه به اندازه در طراحی دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی

فرش‌های ماشینی اغلب در اندازه‌های 6، 9 و 12 متری طراحی و تولید می‌شوند و هر فرد با توجه به ابعاد محیط خود می‌تواند محصولی ایده‌آل را انتخاب کند. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که شما می‌توانید به جای یک فرش با ابعاد بزرگ، از تعداد فرش‌های بیشتری استفاده کنید.

با انتخاب این راهکار ممکن است شما هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما می‌توانید زیبایی منحصربه‌فردی در خانه خود خلق نمایید. بهتر است فرش‌ها زیر مبلمان قرار نگیرند تا طرح‌ها و نقش‌ها به‌طور کامل دیده شوند و رنگ فرش‌ها با عناصر دیگر به‌خوبی ست شوند.

خرید فرش از مجموعه معتبر

با توجه به اینکه اوضاع اقتصادی در کشور چندان مساعد نیست، اکثر افراد برای ست کردن فرش‌ها برای دکوراسیون‌های مختلف به هزینه آن توجه زیادی دارند. قیمت فرش ماشینی یا دستبافت به دلیل اینکه به عوامل مختلفی بستگی دارد، چندان مشخص نیست و همین موضوع باعث می‌شود تا خریدار از فروشگاه‌های مختلفی استعلام قیمت کند.

بهترین راه برای آسوده خاطر بودن از این نظر که شما فرش مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب خریداری می‌کنید، انتخاب یک فروشگاه معتبر است. فرش کوروش برندی است که اکثر ایرانی‌ها با آن آشنا هستند و در طول فعالیت خود همیشه اصالت کالا و ارائه مناسب‌ترین قیمت را رعایت کرده است. شما می‌توانید برای استعلام قیمت فرش‌های مختلف به این سایت مراجعه کنید.

جمع بندی

برای ساخت یا تغییر دکوراسیون منزل، ویلا و محیط کار می‌توان از تنوع فرش‌های ماشینی استفاده کرد. این محصولات نسبت به مدل دستبافت هزینه کمتری را برای ست کردن در بر دارند. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با اصول طراحی دکوراسیون داخلی با این محصولات بیشتر آشنا کنیم.

خوشبختانه برای ست کردن فرش با دکوراسیون منزل هیچ محدودیتی وجود ندارد و با هر سلیقه ای فرش تولید شده است این روزها فرش طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها با دکوراسیون جدید هست که میتوانید در سایت های مختلف فرش خرید کنید. با پیشرفت فضای مجازی میتوانید حتی ازسایت خود فرش کاشان carpet-kashan طرح مورد نظر را انتخاب کنید. اگر در انتخاب یک مدل فرش تردید دارید، مشاورین باتجربه این مجموعه می‌توانند به شما در انتخاب درست راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

--> اخبار مرتبط

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی هزینه ست کردن فرش درخانه 2
مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی هزینه ست کردن فرش درخانه 3
مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی هزینه ست کردن فرش درخانه 4
مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی هزینه ست کردن فرش درخانه 5