شنبه 31 شهریور 1403

مهم‌ترین بازی فصل برای قطری‌ها / الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهم‌ترین بازی فصل برای قطری‌ها / الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در تمرین این تیم در ورزشگاه خانگی بارسا حضور داشت و به دقت تمرین بازیکنان را زیر نظر گرفت.

به گزرش "ورزش سه"، بازی فردا شب پاری سن ژرمن مقابل بارسا در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک بدون شک برای ناصر الخلیفی حساس‌ترین بازی این فصل تا به اینجا است.

کیست که نداند مالکان قطری پاری سن ژرمن از زمانی که با سرمایه‌گذاری نجومی باشگاه پاریسی را در اختیار گرفتند تنها یک هدف مهم داشتند: قهرمانی در اروپا. وظیفه رساندن باشگاه به این افتخار به رئیس قطری‌اش سپرده شد ولی ناصر الخلیفی تا این لحظه نتوانسته برای قطری‌های جام بیاورد.

پی‌اس‌جی در بازی خانگی دور رفت هم 4-3 مقابل بارسا شکست خورده و فردا در مونتجوئیک باید ورق را برگرداند. این با توجه به سابقه تاریخی دشوار به نظر می‌رسد چرا که پاری سن ژرمن تا کنون نتوانسته در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شکست خود در بازی رفت را جبران کرده و صعود کند.

آنچه توجه رسانه‌های اسپانیایی را به خود جلب کرد حضور طولانی‌مدت ناصر الخلیفی در تمرین امروز تیم بود. الخلیفی مثل یک سرمربی تمام مدت تمرین تیمش را زیر نظر گرفت و با مدیر ورزشی باشگاه لوئیس کامپوس درباره آنچه در زمین تمرین اتفاق می‌افتاد صحبت می‌کرد.

مهم‌ترین بازی فصل برای قطری‌ها / الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس) 2