پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مهناز افشار

مهناز افشار

وب‌گاه مشرق نیوز

پدیده مهاجرت چهره‌های برجسته در سال‌های اخیر در بین هنرمندان با فاصله زمانی طولانی اتفاق می‌افتاد، اما شرایط پرالتهاب پاییز 1401، این روند را به اوج خود رساند.

وب‌گاه الف

از دیرباز بازیگران و هنرمندان بسیاری برای ادامه مسیر کاری‌شان از کشور مهاجرت کردند، عده‌ای هم کار حرفه‌ای خود را در دیگر کشورها دنبال کردند؛ اما ارتباط‌شان را با میهن‌شان قطع نکردند؛ 2 گروهی که حتما سرنوشت متفاوتی دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر ابراهیم رئیسی که او را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، از سوی رسانه‌های پاکستانی به عنوان بانوی اول ایران معرفی شد. فرارو: همسر ابراهیم رئیسی که او را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، از سوی رسانه‌های پاکستانی به عنوان بانوی اول ایران معرفی شد. جمیله علم الهدی که رئیس جمهور را در سفر به پاکستان همراهی کرد در دانشگاه اقتصاد لاهور به سخنرانی پرداخت و و گفت که استقلال زنان به معنای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برگزاری یک جشن عروسی در این هتل حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان آب می‌خورد. پس از آن علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران جنجالی به برگزاری عروسی دختر علی شمخانی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در هتل اسپیناس پلاس واکنش نشان داد. مطهره شفیعی در روزنامه آرمان ملی نوشت: شایعه در همه فرهنگ‌های بشری وجود دارد و پدیده‌ای است که بر‌اساس شنیده‌ها و زمینه قبلی افکار عمومی شکل می‌گیرد. بشر در زندگی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدیدی از ترانه علیدوستی پس از انتشار خبر بیماری این هنرمند پربازدید شده است. عکس جدیدی از ترانه علیدوستی پس از انتشار خبر بیماری این هنرمند پربازدید شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ امروز اخبار مبنی بر بیماری ناشناس ترانه علیدوستی و بستری شدن او در بیمارستان کسری به شدت سر و صدا به پا کرده بود، مادر ترانه علیدوستی نیز در واکنش به این خبر اعلام کرد که که حال این بازیگر خوب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ترانه علیدوستی» از چند روز قبل بدلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران بستری شده است. سینما نوین: «ترانه علیدوستی» از چند روز قبل بدلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران بستری شده است. شنیده می‌شود این بازیگر سینمای ایران شرایط جسمی خوبی نداشته و همین اتفاق نیز باعث شد که مادر «ترانه علیدوستی» به سوالی درباره سلامتی دخترش پاسخ بدهد. مادر «ترانه علیدوستی»...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی یک تا 31 اردیبهشت آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیم ملی فوتسال کشورمان در آخرین گام از تورنمنت ویتنام بر تیم ششم رده‌بندی تیم‌های ملی قاره آسیا غلبه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعاتی پیش اینستاگرام چیستا یثربی نویسنده خبری مبنی بر بروز بیماری برای این هنرمند منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاربران برانداز رضا پهلوی را به سوژه کمدی فضای مجازی تبدیل کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به بهانه برگزاری دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضاییه به پرونده فرزندان مسئولان که متهم اقتصادی بوده اند پرداخته ایم. به بهانه برگزاری دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضاییه به پرونده فرزندان مسئولان که متهم اقتصادی بوده اند پرداخته ایم. به گزارش عرشه آنلاین، دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ‌نیا آغاز شد. «تسنیم» نوشت: در این دادگاه به اتهامات 23 تن...

وب‌گاه الف

برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

مهناز افشار در تازه ترین ادعای خود نوشت: «آقای داریوش که همیشه فن صدایش بودم، از من خواست برای آمپول نالوکسان ویدیو ضبط کنم و گفتند مورد تایید وزارت بهداشت جهانی است وقتی ویدیو و چیزی که ایشان از من خواسته بود را پُست کردم،... ایشان دیگر پاسخ من را نداد»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: نازنین بیاتی بعد از حضور در اولین فیلمش (دربند) تا به امروز یکی از بازیگران پرکار سینما و شبکه نمایش خانگی بوده، بازیگری که توانسته در نقش‌هایی که به او سپرده شده، موفق باشد. بیاتی این روزها علاوه بر فیلم سینمایی که روی پرده دارد؛ در سریال «هفت» بازی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نازنین بیاتی در یک مصاحبه درباره حادثه ای که سر صحنه سریال هفت تجربه کرد، گفت: از قبل به من گفتند که چه مسیری بروم اما در طول راه ناگهان فرمان موتور از دستم رها شد و مسیر دیگری را رفتم اما ناگهان از روی موتور پرت شدم. خدا به من رحم کرد و آسیبی ندیدم.