چهارشنبه 11 مهر 1403

موافقت فدراسیون وزنه برداری با استعفای سرمربی تیم ملی جوانان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
موافقت فدراسیون وزنه برداری با استعفای سرمربی تیم ملی جوانان

جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری برای بررسی عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا برگزار شد. در بخشی از این جلسه هادی پانزوان سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان هم حضور داشت.

در این جلسه هادی پانزوان سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان از سمت خود استعفا داد که این استعفا مورد پذیرش قرار گرفت.

در مسابقات جوانان جهان 6 وزنه بردار به دلیل رعایت نکردن قانون آزمایش دوپینگ نتوانستند وزنه بزنند و از میان چهار وزنه بردار پسر نیز تنها یک نفر مدال مجموع گرفت.

همچنین مصوب شد کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از یکدیگر تفکیک شوند. اردو‌های نوجوانان و جوانان حدودا از اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

لیست مربیانی که شرایط سرمربیگری تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را دارند توسط فدراسیون به کمیته فنی اعلام و تصمیم گیری نهایی جهت‌انتخاب کادر فنی جدید تیم‌های ملی مذکور اعمال خواهد شد.

ترکیب تیم ملی دختران جهت مسابقات بزرگسالان جهان بحرین و مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا در قطر نیز بعد از رکوردگیری مشخص می‌شود.

در این جلسه مقرر شد برنامه تیم‌های ملی مردان و زنان تا بازی‌های آسیایی 2026 ناگویا و بازی‌های المپیک 2028 لس آنجلس توسط کادر فنی تیم‌های ملی تدوین‌و تحویل کمیته فنی شود.