یک‌شنبه 1 مهر 1403

مودریچ و کروس روی نیمکت / ترکیب یازده نفره آنچلوتی با دو سورپرایز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مودریچ و کروس روی نیمکت / ترکیب یازده نفره آنچلوتی با دو سورپرایز

پس از اتمام تور آمریکا، کارلو آنچلوتی ترکیب یازده نفره ابتدایی بازی برابر بیلبائو را مشخص کرده و قصد دارد در هفته های ابتدایی روی این ترکیب حساب کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به کار خود در تور آمریکا با دو برد و دو باخت پایان داد. شروع رئال خوب بود و توانست میلان را 3-2 و یونایتد را 2-0 شکست دهد ولی در دو بازی بعدی برابر بارسا و یوونتوس 3-0 و 3-1 شکست خورد. نتایج این بازی ها چندان اهمیتی نداشتند ولی قطعا دریافت هشت گل کمی نگران کننده است.

آاس امروز نوشت که پس از این چهار بازی، کارلو آنچلوتی توانسته به شناخت خوبی از ترکیب احتمالی تیمش برای بازی های ابتدایی فصل دست پیدا کند. سیستم رئال با جدایی کریم بنزما و نبود یک شماره 9 بزرگ، 2-4-4 خواهد بود.

تیبو کورتوا که قطعا گلر شماره یک خواهد بود و در این بحثی نیست. برای دفاع میانی کارلتو روی داوید آلابا و ادر ملیتائو بالاتر از رودیگر و ناچو نظر مثبت دارد. برای دفاع چپ فران گارسیا و برای دفاع راست دنی کارواخال مدنظر هستند.

مهمترین ابهام در مورد خط میانی است ولی آاس نوشته که مربی ایتالیایی قصد دارد از ترکیب چهار نفره اورلین شوامنی، فده والورده، ادواردو کاماوینگا و جود بلینگام استفاده کند و به این ترتیب کروس و مودریچ حداقل در ابتدای فصل روی نیمکت خواهند نشست.

در خط حمله نیز زوج رودریگو و وینیسیوس را خواهیم دید.

ترکیب احتمالی رئال برای بازی برابر بیلبائو: کورتوا، فران، میلیتائو، آلابا، کارواخال، شوامنی، کاماوینگا، والورده، بلینگام، رودریگو و وینیسیوس.

مودریچ و کروس روی نیمکت / ترکیب یازده نفره آنچلوتی با دو سورپرایز 2
مودریچ و کروس روی نیمکت / ترکیب یازده نفره آنچلوتی با دو سورپرایز 3
مودریچ و کروس روی نیمکت / ترکیب یازده نفره آنچلوتی با دو سورپرایز 4