جمعه 1 تیر 1403

مورایس: نویدکیا می‌خواهد خود را ثابت کند که قطع همکاری با سپاهان اشتباه بوده

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مورایس: نویدکیا می‌خواهد خود را ثابت کند که قطع همکاری با سپاهان اشتباه بوده

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به بازیکنان گفته بودم که باید ببریم تا به فینال برسیم و یک جام به دست بیاوریم، به بازیکنان که تیم بودند، تبریک می‌گویم. وی ادامه داد: حریف خوبی داشتیم، با تفکرات تاکتیکی خوب که می‌خواستند بازی را ببرند، از گل‌گهر تشکر می‌کنم که زندگی را برای ما سخت و برد را...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به بازیکنان گفته بودم که باید ببریم تا به فینال برسیم و یک جام به دست بیاوریم، به بازیکنان که تیم بودند، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: حریف خوبی داشتیم، با تفکرات تاکتیکی خوب که می‌خواستند بازی را ببرند، از گل‌گهر تشکر می‌کنم که زندگی را برای ما سخت و برد را مهم‌تر کردند.

مورایس تصریح کرد: از هواداران خیلی ممنون هستم که جو خوب و درست ایجاد کردند تا بتوانیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بابت اتفاقات آخر بازی متأسف هستم، فوتبال در مورد فیرپلی است و باید بدانیم در هنگام برد و باخت چه کاری کنیم، روی صحبت با بازیکنان تیم خودم است، بابت کاری که کردند، می‌توانستند رفتار دیگری داشته باشند تا از اتفاقات جلوگیری شود، در مورد تیم حریف صحبت نمی‌توانم انجام دهم.

وی همچنین عنوان داشت: اگر به موقعیت‌ها نگاه کنیم، از تیم حریف موقعیتی ندیدم، برخی مواقع نمی‌توانیم بالا پرس کنیم، باید جمع شویم تا بعد از آن از بالا پرس کنیم، باید در این لحظات مدیریت کنیم و تیم خوب مدیریت کرد؛ تیم حریف انگیزه بالایی برای گل زدن داشت و هدف آن‌ها همین بود که بازی به وقت اضافه برود، گل‌گهر تیم ساده ای نبود و کیفیت قابل قبولی از بازیکنان دیدیم.

مورایس یادآور شد: بحث بازیکنان است، این بازی نیمه‌نهایی بود اما مثل فینال بود و اگر می‌باختیم دیگر بیرون می‌رفتیم و در رقابت حضور نداشتیم، بازیکنان درک داشتند که نزدیک به دست آوردن جام هستند و انگیزه، درک و مدیریت آن‌ها بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد رقابت با مس رفسنجان در فینال گفت: همه سپاهان را خوش می‌شناسند، مس تیم خوبی است و به مس رفسنجان تبریک می‌گویم که به فینال رسید؛ از فردا باید برای فینال برنامه‌ریزی کنیم و امیدوارم هواداران وقتی به استادیوم می‌آیند، سپاهان را تشویق کنند.

وی ادامه داد: باور دارم نویدکیا می‌خواهد خود را ثابت کند که قطع همکاری با سپاهان اشتباه بوده است، علی‌محمدی و نژادمهدی در سپاهان بوده‌اند و اگر هواداران فکر می‌کنند که این بازیکنان و مربی هستند که هواداران عاشق آن‌ها هستند و بازی را به سپاهان می‌دهند، اشتباه است.

انتهای پیام /