یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مورینیو: آتالانتا می‌تواند با چشمان بسته بازی کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مورینیو: آتالانتا می‌تواند با چشمان بسته بازی کند!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که بازیکنان آتالانتا هماهنگی بسیار بالایی با هم دارند اما تیم او هم حریف آسانی برای آتالانتا نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو پیش از بازی روز یکشنبه مقابل آتالانتا، به بازیکنانش درباره ویژگی‌های تیم حریف هشدار داده است.

ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی فردا درباره مصدومان تیمش گفت:"هیچ بازیکنی بهبود نیافته است، جانلوکا مانچینی می تواند بازی کند اما او به طور کامل بهبود پیدا نکرده است. درمورد سایر بازیکنان هم همه می‌دانند که مدت زیادی است که در دسترس نیستند، مانند کریس اسمالینگ و تامی آبراهام. رناتو سانچس نیز مصدوم است و هیچ بازیکن دیگری را نداریم که آماده بازگشت به ترکیب باشد."

بازی فردا؟

بازی سطح بالایی دارد. حریف سطح بالایی دارد. بازی سختی خواهد بود، مانند بازی مقابل ناپولی، یوونتوس، لاتزیو و میلان. آن‌ها همه چیز دارند. کیفیت، تجربه، آپشن‌ها، سال‌هاست که با یک مربی کار می‌کنند. یک فلسفه و شیوه بازی یکسان دارند. آتالانتا تیمی است که می‌تواند با چشمان بسته بازی کند، حتی بازیکنانش مربی خود را با چشمان بسته درک می‌کنند. بازی با این تیم همیشه سخت است اما ما هم حریف آسانی نیستیم. ما همیشه در مشکلاتمان قدرت خود را پیدا می کنیم، آن ها می دانند که ما حریف آسانی نخواهیم بود.

توافق رم با دین هویسن؟

همه ما می دانیم که او کیست. او یک پسر 18 ساله است که 10 دقیقه در سری A بازی کرده اما یکی از با کیفیت ترین پدیده‌های فوتبال اروپا در این سن است. او در آینده یک فوتبالیست بزرگ می‌شود.

جدایی تیاگو پینتو؟

تصمیم گیری در مورد یک مدیر برعهده من نیست. من به سلسله مراتب احترام می گذارم، من اینجا هستم، مدیر بالاتر از من قرار دارد و مالکان حتی بالاتر از من هستند. من تجربه دارم، اما نمی توانم در مورد کار یک مافوق اظهار نظر کنم، من توانایی انجام آن را ندارم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم چون با هم دوست هستیم، این تصمیم او بود که باید به آن احترام بگذاریم.