پنج‌شنبه 7 تیر 1403

موضع تند و انتقادی پزشکیان درباره گشت ارشاد و زنان در مناظره

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
موضع تند و انتقادی پزشکیان درباره گشت ارشاد و زنان در مناظره

پزشکیان درباره موضوع گشت ارشاد و زنان در مناظره تلویزیون اظهاراتی را مطرح کرد. پزشکیان درباره موضوع گشت ارشاد و زنان در مناظره تلویزیون اظهاراتی را مطرح کرد. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره انتخاباتی گفت: دخترها و خانم هایی که در خیابان با آنها برخورد می کنیم را ما تربیت کردیم نه بیگانگان.

پزشکیان درباره موضوع گشت ارشاد و زنان در مناظره تلویزیون اظهاراتی را مطرح کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره انتخاباتی گفت: دخترها و خانم هایی که در خیابان با آنها برخورد می کنیم را ما تربیت کردیم نه بیگانگان.

وی افزود: قدم اول در خصوص موضوع زنان از مدرسه شروع می شود، اگر درست آموزش بدهیم تنش های اجتماعی پیش نمی‌آید.

اهم پاسخ های پزشکیان از این قرار است:

* در موضوع زنان و وضعیتی که امروز دارند باید بگویم ما باید آموزش را از مدرسه شروع کنیم و تمام این سوالات و مشکلاتی که وجود دارد ریشه در مدرسه دارد. ما باید از مدرسه و مهدکودک و... شروع کنیم.

* من در زندگی مشترک خودم با همسرم 4 تا بچه داشتیم و ما هر دو درس می خواندیم و با هم بالا آمدیم زمانی که من شیفت بودم او بچه ها را نگه می داشت و زمانی که او شیفت بود من از بچه ها مراقبت می کردیم.

*وقتی در خیابان برخورد با دختر ها را می بینیم واقعا تاسف می خوریم و وقتی هم اعتراضاتی درباره این برخوردها می شود پرونده هایی هم برای افراد درست می شود.

* این دخترها را ما تربیت کردیم و این وضعیت ناشی از تربیت و آموزش ما است اگر مشکلی وجود دارد باید آن را در رفتار خود جستجو کنیم.

* ما سال ها است لایحه منع خشونت علیه زنان را معطل نگه داشتیم و هیچ اقدامی برای آنها انجام نداده ایم.

*ااحترام در عمل است وقتی حقوق آنها نادیده گرفته می شود ما باید صدایمان را بلند کنیم که چرا این اتفاقات صورت گرفته است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

موضع تند و انتقادی پزشکیان درباره گشت ارشاد و زنان در مناظره 2