جمعه 31 فروردین 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر جدید از رئیسی نشان داد که ابراهیم رئیسی عمل لیزیک چشم انجام نداده است. تصاویر جدید از رئیسی ادعاها درباره عمل لیزیک او را رد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سید ابراهیم رئیسی، صبح پنج‌شنبه (30 فروردین) در قالب سفرهای استانی، به استان سمنان سفر کرد. تصاویر منتشر شده از رئیس دولت سیزدهم متفاوت از تصویر چند روز اخیر او بود که بخاطر عینک نداشتن برخی کاربران فضای مجازی مدعی شده بودند او...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» را ننویسید تا حساس نشوند، اما امروز موشک‌های ما بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آید رییس جمهور گفت: هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خدشه‌دارکردن ایمان جوانان و رشد اقتصادی ایران است. سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در سخنرانی در جمع مردم سمنان در مسجد امام (ره) این شهر تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف مردم را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور برای احیا و واگذاری واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها دستور ویژه صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: همیشه مصوبات شورای عالی امنیت ملی به تأیید مقام معظم رهبری می‌رسد و در گذشته هم روند معمول این نبوده که در مورد مسائل مهم و امنیتی کشور یک نفر که خودش هم عضو شورای عالی امنیت ملی نیست، این گونه علنی در مورد آن صحبت کند، در گذشته چنین موردی نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشخص نیست که احمدی نژاد حسب عادت و و بی‌توجه به نکته ایدیولوژیک اصول‌گرایی از لفظ «کشور» استفاده کرده یا به عمد خواسته لحن او سرد و غیر رسمی و از موضع اپوزسیون باشد.

وب‌گاه الف

هر ساله همزمان با افزایش قیمت اجاره‌بهای واحد‌های مسکونی در نخستین ماه سال، مجتمع‌های تجاری نیز اقدام به گرانی اجاره‌بهای واحد‌های تجاری خود می‌کنند، با این تفاوت که دولت نسبت به میزان افزایش اجاره‌بهای واحد‌های مسکونی حساسیت بیشتری دارد و به منظور رعایت حال مستأجران نرخی را به عنوان مبنای افزایش قیمت اجاره تعیین می‌کند

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر کشور و دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین درباره عملیات وعده صادق، گفت: یکی از شگفتی‌ها این بود که احدی از مسئولان، فرماندهان، اعضای هیأت دولت و کسانی که در شورای امنیت ملی هستند، هیچ کدام نگفتند که نزنید بلکه همه می‌گفتند بزنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابطحی گفت: تمام دوازده موشک هایپرسونیک در عملیات وعده صادق به هدف اصابت کردند و حتی یک هایپرسونیک هم دچار مشکل نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی به مهندس محسن مهرعلیزاده، درگذشت همسر ایشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همسر محسن مهرعلیزاده، چهره سیاسی اصلاح طلب درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا پناهیان از حامیان سعید جلیلی در انتخابات 92 بود و در همه این سال‌ها تحلیل ها درباره جریان پایداری او را به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیر و جهت‌دهنده پس از مصباح‌یزدی که پدر معنوی‌شان بوده، معرفی می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه های فلسطینی سه شنبه شب گزارش دادند که یک مربی تیم فوتیال فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح روز گذشته دیدار عیدانه با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر با جمعی از سیاسیون و روزنامه‌نگاران صورت گرفت. منبع: کانال رسمی حسن روحانی

وب‌گاه خبر آنلاین

سیاست کشور همچنان تنش‌زدایی است و در راستای همین سیاست نیز ایران 72 ساعت قبل به کشورهای همسایه اطلاع داده بود و سردار سرلشگر باقری نیز تصریح کرد عملیات تمام شده و نماینده ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد ایران به دنبال تنش نیست و در پی آرامش است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از مهدی هاشمی در دیدار عیدانه رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم را مشاهده می کنید.