جمعه 8 تیر 1403

مونتلا: وقتی می‌بازیم من دشمن شماره یک می‌شوم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مونتلا: وقتی می‌بازیم من دشمن شماره یک می‌شوم!

وینچنزو مونتلا، سرمربی ترکیه، می‌گوید از انتقادات پس از شکست مقابل پرتغال آگاه است و همه آن‌ها را می‌پذیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ترکیه در بازی دور دوم مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف پرتغال رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد. این اولین شکست تیم تحت هدایت وینچنزو مونتلا در این رقابت‌ها بود.

ترکیه که در بازی قبلی با نتیجه 3-1 گرجستان را از پیش رو برداشته بود، امشب در ورزشگاه وستفالن، با گل‌های برناردو سیلوا و برونو فرناندز در کنار گل به خودی صامت آکایدین شکست را پذیرفت.

وینچنزو مونتلا، سرمربی ترکیه، پس از بازی درباره عملکرد تیمش گفت:"ما بازی خوبی انجام دادیم و قبول دارم که در لحظات تعیین کننده می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. در بیست دقیقه اول به گلزنی نزدیک شدیم، اما اگر در این بازی‌ها گل نزنید، همه چیز سخت‌تر می‌شود."

گل اول پرتغال؟ زمانی که گل اول را دریافت کردیم کمی اعتماد به نفس خود را از دست دادیم اما تا پایان، تیم سعی کرد گلزنی کند و متاسفم که نتوانستند این کار را انجام دهند. ما هنوز در حال رقابت برای کسب سهمیه هستیم چون می‌دانیم که می‌توانیم به هدف خود برسیم.

استفاده از آلتای باییندیر در دروازه؟ فکر می‌کنم سه دروازه بان عالی در اختیار دارم. گونوک امروز صبح آسیب دید، بنابراین من باییندیر را انتخاب کردم که دو بازی عالی مقابل آلمان و ایتالیا انجام داده بود. وقتی اشتباه می‌کنید و وقتی می‌بازید، مربی یک باشگاه یا مربی یک تیم ملی، دشمن شماره یک می‌شود: من آماده‌ام، انتقادات را می‌پذیرم، اما همیشه در تجزیه و تحلیل انتخاب‌های ترکیب و شکست‌ها بسیار رو راست هستم.

وضعیت آردا گولر؟ او یک فوتبالیست استثنایی است اما اگر در شرایطی نباشد که بتواند بازی کند... ما ریسک بزرگی با وارد کردن او به بازی انجام دادیم چون خطر مصدومیت جدی وجود داشت.

مونتلا: وقتی می‌بازیم من دشمن شماره یک می‌شوم! 2