چهارشنبه 4 مهر 1403

مک لارن:/ رونالدو در سطح استانداردهای تن‌هاخ نبود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مک لارن:/ رونالدو در سطح استانداردهای تن‌هاخ نبود!

استیو مک لارن، دستیار سابق اریک تن‌هاخ، صحبت‌های جالبی را درباره برخورد اریک تن‌هاخ با کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در دومین دوره حضورش در منچستریونایتد به هیچ وجه موفق نبود و در نهایت هم در نوامبر سال 2022 با توافقی مشترک قراردادش را این باشگاه فسخ کرد تا بار دیگر اولدترافورد را ترک کرده باشد و پس از آن بود که تصمیم گرفت پیراهن النصر را به تن کند و راهی لیگ عربستان شود.

مک لارن که پیش از این به عنوان دستیار تن‌هاخ در منچستریونایتد حضور داشت در باره این اتفاقات به تلگراف گفت:«من نمی‌توانم هیچ ایرادی به تصمیم او بگیرم. تن‌هاخ شرایط را واقعا خوب مدیریت کرد و در آن زمان هم فرد درستی بود که منچستریونایتد برای هدایت تیمش انتخاب کرد.

این موضوع به خوبی در موضوع جدایی رونالدو مشخص بود. تن‌هاخ با استانداردهای مشخصی به این تیم آمد. قوانینی را مشخص کرد. اگر کسی در زمین نمی‌دوید، فرصت بازی نداشت. او روی این موضوع بسیار حساس بود. همین باعث شد که تصمیمش درباره رونالدو هم کاملا درست باشد چون استانداردها اهمیت داشتند.

تن‌هاخ هیچ انعطافی در این زمینه ندارد. هلندی‌ها اکثرا همین طور هستند. او می‌دانست که این تیم دقیقا به چه چیزی نیاز دارد. امکان نداشت که بازیکنان بتوانند بدون مسئولیت در زمین پرسه بزنند. بقیه مربیان سعی کردند با رونالدو کنار بیایند اما تن‌هاخ احساس کرد که نیازی به انجام چنین کاری ندارد.»

مک لارن:/ رونالدو در سطح استانداردهای تن‌هاخ نبود! 2