شنبه 31 شهریور 1403

مگر خون تیمهای دیگر رنگینتر از ماست؟/ تارتار: این گل آفساید باشد، خداحافظ فوتبال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مگر خون تیمهای دیگر رنگینتر از ماست؟/ تارتار: این گل آفساید باشد، خداحافظ فوتبال!

مهدی تارتار عصبانی و ناراحت از رد گل مردود این تیم مقابل مس رفسنجان نشست مطبوعاتی خود را برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست مطبوعاتی بعد از دربی کرمان از هواداران این تیم که به ورزشگاه رفسنجان آمده و این تیم را تشویق کردند، تشکر کرد و گفت: به هر دو تیم خسته نباشید میگویم که بازی جوانمردانه را ارائه کردند و فوتبال تاکتیکی بازی کردند اما متاسفانه تماشاگران گلی را ندیدند و از این بابت ما ناراحتیم.

وی افزود: بازی متعادل بود و گاها مس رفسنجان مالکیت داشت و گاها ما اما فکر میکنم موقعیتهای ما بیشتر از مس رفسنجان بود. فقط من باید گله داشته باشم از فدراسیون فوتبال و رئیس فدراسیون، آقای تاج. مگر چه تفاوتی بین تیمهاست، مگر خون تیمهای دیگر از ما رنگین تر است؟ ما صحنه گل خودمان را بررسی کردیم.

در این لحظه یکی از مسئولان گل‌گهر صحنه گل مردود این تیم را نشان می‌دهد و تارتار می‌گوید: اگر این گل آفساید باشد من دیگر مربیگری نمی‌گویم. اگر وی ای آر بود و بررسی می‌شد ما 9 امتیاز داشتیم. دو امتیاز ما به خاطر تبعیضی که بین تیمها قائل می‌شوند از دست رفت. همه تیمها با هدف مشخص وارد لیگ برتر شدند و زحمت می‌کشند.

ویدئو: 353549

او ادامه داد: ما سالیان سال است در این فوتبال جان می‌کَنیم. دوست داریم عدالت رعایت شود و اگر وی ای آر هست، برای همه تیمها باشد.

تارتار در خصوص داوری عنوان کرد: یکی دو صحنه مشکوک وجود دارد و مهمترینش همان صحنه گل بود. کمک داور باید دقت لازم را می‌کرد اما آقای مهدوی جزو داوران خوب ماست و برای ایشان احترام قائلم و امروز هم عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی گل‌گهر در مورد تیمهای استان کرمان اظهار داشت: به هر حال مس از تیمهای قدیمی فوتبال ماست و افتخارات زیادی را به دست آورده و ظرفیتش را دارد. این استان یک استان صنعتی است و میتواند تیمهای بیشتری هم داشته باشد و جای مس کرمان هم خالی است.