جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 1400 از فردا 6 تیر ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.

معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، «شیوه نامه اجرایی کلاس‌های دوره تابستانی در چارچوب سیاست‌های مصوب ستاد ملی مقابله بیماری‌های فراگیر» را جهت اجرا، به استان‌ها ابلاغ کرد.

علیرغم توصیه‌ها و تذکرات پلیس راهور باز هم شاهد تردد عابرین پیاده از عرض بزرگراه‌ها هستیم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین سواری ساینا و موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در تصادف صبح امروز 16 مصدوم داشته ایم که با دریافت کمک های اولیه توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف هشت وسیله‌ای در بزرگراه آزادگان و آسیب به 8 خودرو خبر داد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: تغییرات اخیر کنکور 1402 که اخیرا در شورای عالی انقلاب فرهنگی بخش‌هایی از آن تصویب شد، هنوز قطعی نیست، تصمیمات نهایی در این خصوص در جلسات آتی این شورا گرفته خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه 32 شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، گفت: مردم نگران تزریق دوز دوم واکسن کرونا نداشته باشند و به اندازه توزیع و در دسترس قرار گرفته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر و کشف بیش از 8 هزار دستگاه کولر گازی قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را 475 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

مدیر شبکه شاد گفت‌: آموزش و پرورش باید درصدد حفظ و ارتقا ظرفیت های شبکه شاد حتی پس از کرونا باشد.

روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی واکسن کوو برکت را تزریق کردند. ایشان تاکید داشتند که صبر می‌کنند تا واکسن ایرانی به نتیجه برسد. ایشان هنگام دریافت واکسن فرمودند؛ برای پاسداشت افتخار ملی منتظر واکسن ایرانی ماندم.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با انتشار ویروس کرونا و کاهش مسافران مترو در سال 1399 تنها سیزده درصد هزینه های جاری بهره برداری از مترو از طریق فروش بلیت تامین شد.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از واژگونی نیسان حامل بار میوه در بزرگراه خرازی خبر داد.

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز شنبه پنجم تیر ماه 1400 سنگین گزارش شده است.

آمار مربوط به میزان تصادفات سالانه کشورمان عددی نزدیک به هشتصد هزار تصادف است که وقتی این رقم را کنار دیگر آمارهای مربوط به خسارات ناشی از تصادفات بگذاریم به برآوردی خواهیم رسید که انگار همه ساله در کشورمان بلایای طبیعی سهمگین یا جنگ‌های نظامی خونبار در حال رخ دادن است.