دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ از 30 مردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

5 گل نامزد بهترین گل والی یا نیمه والی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 معرفی شدند.

تیم ملی کشتی آزاد جوانان با کسب 5 مدال طلا، رکورد تاریخی را در رقابت‌های جهانی جوانان به ثبت رساند.

هافبک ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند به تمرینات این تیم بازگشت.

ملی پوش وزن 92 کیلوگرم پس از کسب مدال نقره جهانی جوانان در روسیه گفت: با قهرمانی در جهانی جوانان، قدرت کشتی ایران را به جهانیان نشان دادیم.

علی اکبرپور پس از کسب مدال طلای سنگین وزن در جهانی جوانان در روسیه گفت: ممنون زحمات پدر و مادرم هستم و مدال طلا را به مادرم و کمربند قهرمانی را به پدرم تقدیم می کنم.

ملی پوش وزن 61 کیلوگرم تیم جوانان کشتی پس از کسب طلای جهانی گفت: فقط برای قهرمانی و کسب مدال طلا به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان آمده بودم.

تیم فوتبال هوادار که به تازگی راهی لیگ برتر شده است هنوز وضعیت مشخصی برای حضور در لیگ بیست و یکم ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ازبکستان معرفی شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، معتقد است که قهرمانی جوانان در جهانی روسیه، این نوید را می دهد که می توانیم روی این بچه ها برای درخشش در المپیک آینده حساب باز کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی‌ها با انتصاب مدیران کارنابلد آنطور که خواستند استقلال را به حاشیه کشاندند و مشغول تخریب شخصیت و وجهه استقلال هستند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: 2 ماه از سرپرستی من در آکادمی می‌گذرد و طبق فانون تا 4 ماه می‌توانم این مسئولیت را بر عهده داشته باشم.

هواداران تیم فوتبال پاریسن ژرمن در خصوص وضعیت آتی امباپه فشارهای زیادی را به او وارد کرده‌اند.

مشکلات مالی پرسپولیس توافق این تیم با ستاره‌های مدنظر گل‌محمدی را با مشکل روبه‌رو کرده است با این تفسیر احتمال بازگشت شهباززاده به اصفهان وجود دارد.

بازیکن بوشهری تیم فوتبال استقلال با اینکه در مسیر خروج از این تیم قرار گرفته است، اما مقابل الهلال عربستان به میدان خواهد رفت.

باشگاه فولاد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تنها گزینه این باشگاه نکونام است.