یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

دبیر کمیته ملی المپیک گفت: دور اول کمیسیون با چالش‌ها و فراز و نشیب‌ها همراه بود و در چهار سال سه رییس منصوب شد.

سرمربی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: سعی می‌کنیم حداکثر کار لازم را در این روز‌ها انجام بدهیم و آمادگی جسمانی و روانی اعضای تیم را در یک حد قابل قبولی برسانیم

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید نسبت به گروهمان در جام جهانی درباره کادر بعدی تیم ملی تصمیم بگیریم.

با توجه به عملکرد علیرضا بیرانوند در دیدارهای اخیر به نظر می‌رسد امروز باید شاهد شوکی دیگر به ترکیب تیم ملی در دیدار با سوریه باشیم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: صرفا صعود به جام جهانی برای ما اعتبار و افتخار نمی‌آورد، نباید در جام جهانی زنگ تفریح حریفان باشیم و از حالا باید برای موفقیت برنامه‌ریزی کنیم.

تیم کامپوند میکس ایران با شکست مقابل کره‌جنوبی از راهیابی به دیدار پایانی رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا بازماند.

مراسم افتتاحیه دوره مربیگری بانوان در سطح دو فوتسال آسیا صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

مدیر تیم دوچرخه سواری آرویج شرق امید نیا نکا گفت: رکابزنان کم تجربه و بومی ما توانستند به خوبی پاسخ اعتماد ما را بدهند و ما را بیش از پیش به سرمایه گذاری در این رشته امیدوار کنند.

بازیکنان تیم ملی علاوه بر انگیزه‌های تیمی در بازی مقابل سوریه می‌توانند انگیزه‌های فردی نیز داشته باشند.

مساور رییس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم بتوانیم گام‌های مثبتی در راستای برنامه‌های مدون ورزش کشور برداریم و نمایندگان شایسته‌ای برای کسانی که به ما رای دادند، باشیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با مصوبه هیئت اجرایی، به عنوان سرپرست کاروان ایران انتخاب شدم و امیدوارم بتوانم با همکاری فدراسیون‌ها در ابن عرصه موفق باشم.

مسابقات جهانی اسکیت هاکی روی یخ مردان دیویژن 4، طی روز‌های 12 تا 18 اسفندماه در قرقیزستان برگزار خواهد شد

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اگر قرار است ممنوعیت وجود داشته باشد باید عام باشد یا به ما هم بگویند دیگر تیم ها به چه طریق و با چه راهکاری شامل این ممنوعیت نمی شوند.

سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو گفت: در المپیک 2020 بیشترین تعداد شرکت کننده در تاریخ حضور ایران در ادوار المپیک را داشتیم.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در آغاز فرآیند کسب سهمیه‌های المپیک بودیم که با کرونا مواجه شدیم و 18 ماه سخت داشتیم.

سرمربی سابق تیم نساجی مازندران به کادر فنی تیم تراکتور اضافه شد.