شنبه 31 شهریور 1403

میلاد، گرفتار وی ای آر و خطای فرشاد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میلاد، گرفتار وی ای آر و خطای فرشاد!

دیدار با آلومینیوم اراک می‌توانست برای میلاد محمدی به طرز دیگری خاتمه پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی با آمادگی بسیار خوبی پای به اردوی پرسپولیس گذاشته و هواداران این تیم را بابت داشتن یک مدافع چپ سرحال و آماده سر ذوق آورده است. میلاد سریع و تکنیکی و باهوش و سر بالا، در ترکیب پرسپولیس می‌درخشد و حتی این بار در غیاب اورونوف نیز یک نیمه عالی را پشت سر گذاشت.

نمایش نیمه دوم محمدی با دو حرکت طلایی همراه شد که پرسپولیس را در آستانه بردی بزرگتر و پرگل‌تر قرار داد. میلاد ابتدا با یک پاس کات بک زمینه‌ساز گل وحید امیری شد و در ادامه با یک حرکت سرعتی و عبور از مدافع حریف پنالتی را از آلومینیومی‌ها گرفت، اما با بازبینی صحنه در وی ای آر، آنطور که کارشناسان اذعان داشتند، داور مرتکب اشتباه شد و پنالتی را برگرداند.

گل وحید امیری نیز پس از بازبینی صحنه در تکنولوژی داور ویدیویی، مردود شد. این بار البته داور به درستی تصمیم خود علیه سرخپوشان را گرفت، چرا که فرشاد احمدزاده با خطای خود روی دروازه‌بان، مانع از واکنش او شده بود.

به هر حال این دو تصمیم وی ای آری باعث شد تا اوضاع برای میلاد محمدی متفاوت پیش برود و او در شب نمایش درخشانش، نتواند اثری در گل‌های پرسپولیس داشته باشد.

با این حال حالا شاید هوادارانی که صبح روز بعد از برد، به این پیروزی می‌اندیشند بابت جدایی عبدالکریم و آمدن میلاد محمدی خوشحال هم باشند. مدافعی که با این نمایش‌ها چپ تیم ملی را مال خود خواهد کرد.