یک‌شنبه 1 مهر 1403

میلان توهین به هم‌تیمی سردار را محکوم کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
میلان توهین به هم‌تیمی سردار را محکوم کرد

پس از شنیده شدن شعارهای نژادپرستانه در جریان رویارویی جمعه شب رم - میلان، باشگاه میلان بیانیه کوتاهی در محکومیت «تبعیض و عدم تحمل» منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شعارهای توهین‌آمیز و ادبیات نژادپرستانه علیه روملو لوکاکو در حالی که ژوزه مورینیو او را به عنوان بازیکن جانشین در اولین بازی‌اش در رم به زمین فرستاد، در ورزشگاه المپیک رم شنیده شد.

این اولین باری نیست که لوکاکو در طول حضور خود در سری آ مورد آزار نژادپرستانه از سوی تماشاگران رقیب قرار می گیرد. او در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا بین اینتر و یوونتوس در ماه آوریل نیز هدف چنین حملاتی قرار گرفته است. بیانیه ای که عصر یکشنبه از طریق کانال های رسمی رسانه های اجتماعی میلان منتشر شد، تأیید کرد که باشگاه با مقامات مسئول برای شناسایی و مجازات عاملان اقدامات شنبه شب همکاری خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است:"در میلان فضایی برای تبعیض و عدم مدارا وجود ندارد و ما مطمئن هستیم که این موضوع توسط هواداران واقعی ما که مرتباً ما را دنبال می کنند، به اشتراک گذاشته می شود. ما از نزدیک با مقامات رسمی برای کشف حقایق و شناسایی افرادی که مسئول توهین‌های شنیده شده در ورزشگاه المپیک رم هستند همکاری خواهیم کرد و آماده‌ایم قوانین اخلاقی خود را برای مجازات آنها اعمال کنیم."

میلان توهین به هم‌تیمی سردار را محکوم کرد 2