دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

می‌خواهم فیلمی سیاسی و طنز بسازم / بازگشت پس از سال‌ها

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
می‌خواهم فیلمی سیاسی و طنز بسازم / بازگشت پس از سال‌ها

حبیب الله بهمنی در حال نگارش فیلمنامه‌ای است که در آن قصه‌ای طنز و سیاسی روایت خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله بهمنی کارگردان سینما و تلویزیون اظهار کرد: در حال نگارش یک فیلمنامه سینمایی هستم. این سناریو داستانی سیاسی و طنز دارد که نگارش نیمی از آن به پایان رسیده است. بعد از نگارش فیلمنامه و در صورت مهیا شدن شرایط این کار را جلوی دوربین خواهم برد.

وی با بیان این‌که بعد از ساخت فیلم سینمایی «سیب و سلما» کاری دیگری را جلوی دوربین نبرده است، گفت: دوری چند ساله من از سینما ناخواسته است. هر فیلمسازی دوست دارد کار کند، اما به دلیل مهیا نبودن شرایط و مناسب نبودن موقعیت متاسفانه این دوری تا به امروز ادامه داشته است.

این فیلمساز تاکید کرد: شرایط امروز سینمای کشورمان به نوعی شده که در آن کمتر موضوع ارزشی را می توان یافت و بیشتر آثاری مدنظر هستند که در آن فقط به شاخصه‌های اقتصادی توجه شده است.

وی درباره آینده سینما در پسا‌کرونا چنین توضیح داد: سینما از بدو پیدایش تا به حال شرایطی اینچینی را تجربه نکرده است. پیش‌بینی من این است که در پساکرونا این «وی او دی‌ها» هستند که بازار اصلی نمایش فیلم را تشکیل می‌دهند؛ اتفاقی که چندان نامطلوب هم نیست، زیرا تا به امروز وضعیت اکران به گونه‌ای نبوده که همه فیلم‌ها فرصت دیده شدن داشته باشند، ولی از طریق «وی او دی‌ها» امکان نمایش برای همین فیلم‌ها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام /