دوشنبه 2 مهر 1403

نابودگر پی‌اس‌جی، انگلیس را نمی‌خواهد: جام خوبه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نابودگر پی‌اس‌جی، انگلیس را نمی‌خواهد: جام خوبه!

با اینکه اتحادیه فوتبال انگلیس، ادی هاو، سرمربی نیوکسل را گزینه مهم جانشینی گرت ساوت‌گیت می‌داند ولی او می‌گوید علاقه‌ای به این سمت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب ادی هاو روی نیمکت دو تیم بورنموث و نیوکسل باعث شده او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی انگلیس در نظر گرفته شود.

اما روزنامه انگلیسی تلگراف امروز در گزارشی مدعی شد ادی هاو در صورتی که پیشنهادی رسمی از طرف اتحادیه فوتبال برای جانشینی گرت ساوت‌گیت در تیم ملی دریافت کند به آن پاسخ منفی خواهد داد.

البته در گزارش تلگراف اشاره شده که ادی هاو به نشستن روی نیمکت سه‌شیرها بی‌تمایل نیست ولی اعتقاد دارد در حال حاضر به عهده گرفتن این مسئولیت برای او زودهنگام خواهد بود. او می‌خواهد چندین سال دیگر در نیوکسل مربی‌گری کرده و بعد از کسب تجربه بیشتر در بالاترین سطح فوتبال و ثبت چند جام قهرمانی در کارنامه‌اش راهی تیم ملی شود.

از سوی دیگر باشگاه نیوکسل از سرمربی‌اش کاملا راضی است و در صورت رسیدن پیشنهادی از طرف اتحادیه با آن به شدت مخالفت خواهد کرد. نیوکسل سال گذشته قرارداد ادی هاو را تمدید کرده و از اینکه او فصل گذشته تیمش را به چمپیونزلیگ رسانده و چند روز پیش در سنت جیمزز پارک پاری سن ژرمن را در هم کوبیده بسیار راضی است.

نابودگر پی‌اس‌جی، انگلیس را نمی‌خواهد: جام خوبه! 2
نابودگر پی‌اس‌جی، انگلیس را نمی‌خواهد: جام خوبه! 3