سه‌شنبه 19 تیر 1403

ناجی اسپانیا: / من و پدرم عادت داریم به آلمانی‌ها در این ورزشگاه گل بزنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناجی اسپانیا: / من و پدرم عادت داریم به آلمانی‌ها در این ورزشگاه گل بزنیم

میگل مرینو، زننده گل دوم اسپانیا اعلام کرد که پدرش هم در این ورزشگاه گل زده بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا و آلمان، امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند. در نهایت در بازی نزدیک و هیجان‌انگیز، اسپانیا توانست 2-1 آلمان را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در مرحله بعد، اسپانیا به مصاف برنده بازی فرانسه - پرتغال خواهد رفت.

میگل مرینو، هافبک اسپانیا، پس از گل پیروزی بخش خود در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 مقابل آلمان، به خبرنگاران گفت: "من کاملاً خسته و از پا افتاده ام. الان آدرنالین بدنم در حال فروکش کردن است. این لحظه ای منحصر به فرد بود. تلاش زیادی پشت این گل بود و از همه مهمتر، این گل به خاطر هم تیمی هایم بود که بازی فوق العاده ای ارائه دادند. مساوی شدن بازی در دقیقه 90 ضربه سختی بود، اما این گل پاداشی برای ثبات و تلاش ما است و به نظرم کاملاً لیاقتش را داشتیم."

مرینو در مورد کیفیت بالای بازی و سطح بالای بازیکنان دو تیم گفت: "این همان بازی بود که همه منتظرش بودیم، جدالی بین دو تا از بهترین تیم های جهان. این بازی می‌توانست فینال جام جهانی یا یورو باشد. بازیکنانی که از روی نیمکت به زمین آمدند هم عملکردی درخشان داشتند. ما نشان دادیم که می توانیم در شرایط سخت بجنگیم و یک تیم فوق العاده هستیم."

صحبت جالب مرینو در مورد پدرش که در همین ورزشگاه گلزنی کرده بود: "این ورزشگاه انگار برای ما خوش یمن است. پدر من هم در این ورزشگاه گلزنی کرده بود. این ورزشگاه برای ما خاص است."

پدر او، آنخل میگل مرینو تورس، سی سال قبل توانست در همین ورزشگاه و با پیراهن اوساسونا به اشتوتگارت در جام یوفا گل بزند.

ناجی اسپانیا: / من و پدرم عادت داریم به آلمانی‌ها در این ورزشگاه گل بزنیم 2