جمعه 14 اردیبهشت 1403

نادر دست‌نشان امروز در زمین بود؛/ الهامی: استقلال، پرسپولیس و برزیل تفاوتی ندارند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نادر دست‌نشان امروز در زمین بود؛/ الهامی: استقلال، پرسپولیس و برزیل تفاوتی ندارند

سرمربی نساجی تاکید کرد باید همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از دیدار نساجی و تراکتور در زمان خارج شدن از زمین چمن در گفت‌وگو با خبرنگار ما عنوان کرد: همیشه به آقای زنوزی مدیون هستم؛ همانطور که نسبت به نساجی مدیون هستم. این دو باشگاه بهترین خاطرات زندگی من را رقم زدند.

ویدئو: 330436

او درباره کسب پیروزی در سالگرد زنده‌یاد نادر دست‌نشان ابراز کرد: مطمئنم نادر امروز همراه با ما و داخل زمین بود. این تیم یادگار او است و شرمنده‌اش هستم. امیدوارم این امانت و یادگاری که دست ما داده را به سر منزل مقصود برسانم.

سرمربی نساجی یادآور شد: تماشاگران نساجی و تراکتور هویت این تیم‌ها هستند و احترام زیادی برای آنها قائل هستم. بهترین جایی که می‌توانم خاطره بسازم همین جا است.

الهامی در خصوص باقی ماندن 6 بازی از لیگ برتر ابراز کرد: قطعا این جنگ تا روز آخر ادامه خواهد داشت؛ فکر نکنید مسابقات راحت هستند و بازی‌های سختی پیش رو داریم ولی باید عرضه داشته باشیم تا از هویت و اصالت این مردم دفاع کنیم. هم من و هم بازیکنان باید عرضه داشته باشیم تا شرمنده مردم نشویم. حال مردم قائمشهر خوب است و این بهترین هدیه به آنها خواهد بود.

او در مورد تقابل آینده نساجی با استقلال در ورزشگاه شهید وطنی ابراز کرد: قطعا استقلال و پرسپولیس گردن کلفت هستند ولی ما به این مسائل توجه نداریم. اصلا بگویید برزیل! ما محکوم به موفقیت هستیم و راهی جز این نداریم. مطمئن باشید اگر تماشاگران نبودند، نمی‌توانستیم برنده شویم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: همه بازی‌ها را آنالیز می‌کنم ولی هیچ توجهی به دیگر نتایج ندارم. نمی‌توانم صحبت کنم ولی باید مثل امروز برنده شویم.