دوشنبه 2 مهر 1403

ناراحتی پپ برای رودری: ستاره قدرتمندم رفت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناراحتی پپ برای رودری: ستاره قدرتمندم رفت

پپ گواردیولا از مصدومیت رودری در دیدار برابر آرسنال بسیار ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد مقابل آرسنال قرار گرفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی و با گلی که در لحظات پایانی وارد دروازه حریف کرد بازی را به تساوی 2-2 بکشاند تا اختلاف امتیازش را با حریف حفظ کرده باشد.

اتفاق تلخی که در این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت رودری بود که نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و در دقیقه 21 از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به متئو کواچیچ داد، اتفاقی که برای سیتی و گواردیولا بسیار ناراحت کننده و شرایط را در ادامه فصل برای آنها بسیار سخت خواهد کرد.

گواردیولا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران دباره مصدومیت این بازیکن اظهار داشت:«رودری مردی قدرتمند است! اگر با این وضعیت زمین بازی را ترک کرد به این دلیل است که احساس بدی داشت. در غیر این صورت، همچنان در زمین می‌ماند و برای پیروزی تیمش در این بازی تلاش می‌کرد.

رودری همیشه در تلاش است تا در ترکیب تیمش حاضر باشد. او بهترین هافبک دفاعی دنیا است و مدعی اصلی دریافت جایزه توپ طلا به حساب می‌آید. من واقعا از عملکردش راضی هستم و بازیکن مهمی برای ما است. اما این اتفاقی است که در حال حاضر برای ما رخ داده است.

این سبک بازی آرسنال است و ما باید با این وضعیت کنار بیاییم و آن را مدیریت کنیم. ما باید این موضوع را از چند جنبه مختلف که به آن عادت نداریم مدیریت کنیم. ما این کار را پیش از این هم انجام داده بودیم.»