شنبه 9 تیر 1403

نامزد اصلح کسی است که کارنامه‌ای روشن داشته باشد / به کاندیدایی رأی دهید که عملکرد اجرایی او ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور تراز باشد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
نامزد اصلح کسی است که کارنامه‌ای روشن داشته باشد / به کاندیدایی رأی دهید که عملکرد اجرایی او ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور تراز باشد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی از آحاد مردم ایران اسلامی برای مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، بر انتخاب و گزینش نامزد اصلح دعوت کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی خطاب به ملت بزرگ ایران درباره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آمده است: اکنون که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پس از یک دوره تبلیغات انتخاباتی و ارائه برنامه‌های اجرایی برای اداره سکان کشور، در معرض رای مردم قرار گرفته اند، از ملت عظیم الشان ایران اسلامی دعوت می کنم با حضور گسترده و مسئولانه و با انتخاب نامزد اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و به تعبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی عید غدیر خم، بر «سرافرازی میهن عزیز» بیفزایند.

متن کامل او بدین شرح است:

ملت شریف ایران؛

حادثه تلخ و غم انگیر پرواز اردیبهشت که به شهادت جمعی از خادمان ملت و در راس آنها سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی انجامید، بار دیگر و به حکم قانون، ملت بزرگ ایران را در معرض آزمون ملی و خطیر انتخابات، پیش از موعد قرار داد.

اکنون که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پس از یک دوره تبلیغات انتخاباتی و ارائه برنامه‌های اجرایی برای اداره سکان کشور، در معرض رای مردم قرار گرفته اند، از ملت عظیم الشان ایران اسلامی دعوت می کنم با حضور گسترده و مسئولانه و با انتخاب نامزد اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و به تعبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی عید غدیر خم، بر «سرافرازی میهن عزیز» بیفزایند.

در کنار مشارکت گسترده مردم که همواره مورد تاکید و توصیه معظم‌له بوده، انتخاب نامزد اصلح اگر نگوییم هم‌سنگ حضور پرشور است، بی‌شک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نامزدی که ظرفیت‌ها و سختی‌های مسیر اداره‌ی کشور را بشناسد و برای حل مشکلات پیچیده برنامه و مهمتر آنکه کارنامه‌ای روشن داشته باشد.

آنچه مسلم است اینکه اداره کشوری 85 میلیونی با تنوع گسترده قومی، مذهبی، اقلیمی و سلایق مختلف سیاسی از یک‌سو و ظرفیت های عظیم ملی و نفوذ منطقه‌ای از سوی دیگر کار آسانی نیست و رییس جمهور منتخب باید و لاجرم واجد توانمندی، تجربه کلان و کارآمدی باشد تا بتواند با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های پیش گفته، کشور را در بزنگاههای خطیر به ساحل امن و آرامش هدایت کند.

با این توصیف اگرچه همه نامزدهای انتخابات، بر اساس موازین شورای نگهبان شخصیت‌هایی انقلابی بوده و از صلاحیت های عمومی برای تصدی ریاست جمهوری برخوردارند، اما عقل و منطق انقلابی حکم می کند که ملت بزرگ ایران فارغ از شعارهای داده شده، به کاندیدایی رای دهند که مطالعه رفتار، گفتار و عملکرد اجرایی گذشته او واجد ویژگی‌های یک رییس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشد.

اکنون و در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای خدمت، یاد و خاطره شهیدجمهور، آیت الله رییسی و یاران شهیدش را گرامی می‌دارم و امیدوارم انتخاب مردم ایران در هشتم تیر ماه، مرضی رضای حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله فرجه‌الشریف و تداوم و تثبیت راه شهید رییسی باشد.