شنبه 15 اردیبهشت 1403

نامه مهم به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
نامه مهم به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نامه ای مهم به وزیر آموزش و پرورش نوشت. رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نامه ای مهم به وزیر آموزش و پرورش نوشت. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته در اسرع وقت پرداخت شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نامه ای مهم به وزیر آموزش و پرورش نوشت.

به گزارش عرشه آنلاین، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته در اسرع وقت پرداخت شود.

به گزارش ایلنا، متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به رضاد مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم

احتراماً همانگونه که مستحضرید معلمان نقش بسیار سازنده و مهمی در جامعه دارند و حل مشکلات معیشتی معلمان فارغ از هر نوع رابطه استخدامی که با دولت دارند، صوابی موثر است. تأیید می فرمایید به تعویق انداختن پرداخت حق الزحمه و حق التدریس معلمان، شایسته نظام اسلامی و دولت مردمی جناب آقای دکتر رئیسی نیست بویژه اینکه معیشت معلمان زحمتکش و مظلوم خرید خدماتی وابسته به همین حقوق حداقلی می باشد.

بنابراین خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس (اضافه) تدریس فرهنگیان شاغل و بازنشسته پرداخت گردد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

نامه مهم به وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته 2