جمعه 23 شهریور 1403

نامه وزیر علوم به وزیر کشور برای تسهیل تردد دانشجویان در اربعین

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نامه وزیر علوم به وزیر کشور برای تسهیل تردد دانشجویان در اربعین

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه ای به دکتر احمد وحیدی وزیر درخواست کرد، زمینه تردد اتوبوس های پلاک قرمز دانشگاه ها برای عزیمت دانشجویان به مرزهای خروجی به سمت عراق برای پیاده روی اربعین فراهم شود. متن کامل نامه به شرح زیر است: «احتراما با آرزوی کسب توفیقات روزافزون درخدمت به زائران و عاشقان حضرت اباعبداالله الحسین (ع)، با توجه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه ای به دکتر احمد وحیدی وزیر درخواست کرد، زمینه تردد اتوبوس های پلاک قرمز دانشگاه ها برای عزیمت دانشجویان به مرزهای خروجی به سمت عراق برای پیاده روی اربعین فراهم شود.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

«احتراما با آرزوی کسب توفیقات روزافزون درخدمت به زائران و عاشقان حضرت اباعبداالله الحسین (ع)، با توجه به پیشبینی حضورچشمگیر دانشجویان در مراسم پیاده روی اربعین در سال جاری و همچنین مشکلات شبکهحمل ونقل کشور برای پوشش دادن تمامی نیازها، خواهشمند است دستور فرمایید مطابق با روال سال گذشته، امکان تردد بین شهری اتوبوس های پلاک قرمز دانشگاه ها برای عزیمت دانشگاهیان به مرزهای خروجی کشور به سمت خاک عراق فراهم و مجوزهای لازم در این خصوص صادرشود.

در پناه قرآن و اهلبیت (ع) مؤید و منصور باشید.»

نامه وزیر علوم به وزیر کشور برای تسهیل تردد دانشجویان در اربعین 2