دوشنبه 7 آبان 1403

نام‌نویسی از 80 داوطلب برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نام‌نویسی از 80 داوطلب برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم + فیلم

به گزارش خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی عصر دوشنبه (14 خرداد 1403) پس از پایان مهلت 5 روزه نامه نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور به بیانات آموز رهبری انقلاب اسلامی درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: بیانات امروز مقام معظم راهگشای همه ما و همه داوطلبان عزیز مه برای حضور در این صحنه بزرگ خود را آماده کردند راهگشا است. وی...

به گزارش خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی عصر دوشنبه (14 خرداد 1403) پس از پایان مهلت 5 روزه نامه نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور به بیانات آموز رهبری انقلاب اسلامی درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: بیانات امروز مقام معظم راهگشای همه ما و همه داوطلبان عزیز مه برای حضور در این صحنه بزرگ خود را آماده کردند راهگشا است.

وی با تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه گفت: در این ایام همه چهره جدیدی از ثبت نام را شاهد بودند که حاصل تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات اعم از مجریان و ناظران است. به لطف خدا این مرحله از کار با خوبی و انضباط و با نظم خیلی ارزشمندی انجام شد و داوطلبان در ستاد انتخابات فرصت پیدا کردند تا به شکل مختصر اهداف و برنامه‌های خود را مطرح کنند و این مطالب نیز به خوبی منعکس شد.

ان شاءالله همچنان شاهد حضور خردمندانه و اخلاق مدارانه با نگاه به وضعیت کنونی و حساسیت‌های کنونی کشور باشیم. در فقدان شهید رئیسی مسئولیت بزرگی بر عهده همه ما و داوطلبان عزیز قرار گرفته تا بتوانیم راه شهید عزیز را ادامه دهیم و فضای پاک و منزه حاصل از شهادت شهدای خدمت همچنان در ادامه راه حفظ شود و بتوانیم شاهد انتخاباتی تراز باشیم.