جمعه 4 آبان 1403

ناپلی‌ها از اهالی پورتو بدترند / هشدار در بارسلون: ایتالیایی‌ها شهر را اشغال می‌کنند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناپلی‌ها از اهالی پورتو بدترند / هشدار در بارسلون: ایتالیایی‌ها شهر را اشغال می‌کنند!

هواداران ناپولی کلیه بلیت‌های سهمیه‌شان برای دیدار با بارسا را خریداری کرده‌اند و بارسلون نگران هجوم آنها به شهر و تلاش برای ورود غیرمجاز به ورزشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران ناپولی بسیج شده‌اند تا هر طور شده حتی در صورتی که موفق به خرید بلیت نشده‌اند خود را به استادیوم خانگی بارسلونا رسانده و تیم‌شان را در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان تنها نگذارند.

دوئلی که تکلیف صعودکننده به یک‌چهارم نهایی را مشخص می‌کند چرا که دیدار رفت دو تیم در شهر ناپل با تساوی 1-1 به پایان رسید و بازی برگشت در بارسلون برای هر دو تیم حکم جگدال مرگ و زندگی را دارد.

تعداد بلیتهایی که طبق قانون یوفا به عنوان سهمیه به ناپولی اختصاص داده شده تا اینجا به صورت کامل فروخته شده ولی نگرانی بارسا و مقامات شهر بارسلون چیز دیگری است.

سهمیه هواداران ناپولی در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک 2600 نفر است و همین تعداد بلیت به آنها فروخته شده است. این دقیقا طبق قانون یوفا است که می‌گوید پنج درصد ورزشگاه باید به تیم رقیب اختصاص داده شود. اما گروه‌های هواداری ناپولی در شبکه‌های اجتماعی کمپینی به راه انداخته و از هواداران می‌خواهند هر طور شده خود را به بارسلون برسانند به این امید که بالاخره راهی برای ورود به ورزشگاه پیدا شود.

در کمپین ناپلی‌ها به هواداران این تیم توصیه شده که بعد از ورود به بارسلون سعی کنند بلیت را در بازار سیاه از هواداران بارسا خریداری کنند. "حتی اگر این راه هم به نتیجه نرسید می‌توانید به روش‌هایی دیگر وارد استادیوم شوید". این چیزی است که مقامات بارسلون را نگران کرده است.

با اینحال باشگاه بارسا می‌گوید نگرانی‌ای وجود ندارد و آنها در همکاری با مقامات شهر تمهیداتی مشابه با دیدار مقابل پورتو در مرحله گروهی را به اجرا می‌گذارند. در زمان دیدار بارسا و پورتو در شهر بارسلون هم عده زیادی از هواداران پورتو با کمپینی مشابه به این شهر رفته بودند اما در نهایت به جز تنش‌هایی کوچک بین پلیس و پرتغالی‌ها نگرانی امنیتی خاصی به وجود نیامد و بازی در آرامش برگزار شد.

ناپلی‌ها از اهالی پورتو بدترند / هشدار در بارسلون: ایتالیایی‌ها شهر را اشغال می‌کنند! 2